یک تبلت جدید با قیمت مناسب!

تبلت Zen Pad S8 شرکت Asus در بازار عرضه شد.

به گزارش دريچه فناوري گروه فضاي مجازي باشگاه خبرنگاران جوان؛این روزها شرکت های فعال در عرصه ی ابزارهای دیجیتال به قدری محصول جدید معرفی یا به بازار عرضه می کنند که دیگر حساب آن از دست ما خارج است!

ماه قبل بود که تبلت Zen Pad S8 شرکت Asus به همراه تعدادی دیگر از اعضای خانواده و ایل و تبار خود به صورت رسمی توسط شرکت Asus معرفی شد و اکنون نوبتی هم که باشد نوبت سر آمدن انتظارها و عرضه شدن این محصول جدید به بازار فروش است. امری که ابتدا و قبل از همه جا در بازار آمریکا صورت پذیرفته و این محصول جدید در حال حاضر از طریق فروشگاه های زنجیره ای Best Buy در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

یک تبلت جدید با قیمت مناسب!



تبلت Zen Pad S8 از طریق صفحه نمایش 8 اینچی خود که از رزولوشن 2048 X 1536 پشتیبانی می کند دریچه ی جهان خود را به روی شما می گشاید و علاوه بر آن با چیپ ست Intel Atom Z3560 خود که مبتنی بر پردازنده ای 1.83 گیگا هرتزی و کواد کور است، به شما اجازه می دهد تا با سرعتی قابل قبول در این جهان دلگشا به سیر و سیاحت بپردازید.

همچنین این محصول جدید از 2 گیگا بایت رم و 32 گیگا بایت حافظه ی داخلی برخوردار است.علاوه بر دوربین 2 مگا پیکسلی جلو، دوربین اصلی تبلت Zen Pad S8 یک دوربین 5 مگاپیکسلی است که در نوع خود قابل قبول به نظر می رسد و مسلما کارتان را برای ثبت تصاویر دلخواه، کم و بیش راه می اندازد.

این تبلت جدید از نسخه ی 5.1 سیستم عامل اندروید یا همان آب نبات قیچی خودمان بهره می برد و در نگاه کلی به نظر می رسد که امکانات مناسبی را در اختیار علاقمندان به استفاده از تبلت قرار داده است. .


یک تبلت جدید با قیمت مناسب!


گفتنی است؛تبلت Zen Pad S8 شرکت ایسوس در حال حاضر با قیمت 199.9دلار در بازار آمریکا عرضه شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: تبلت ، قیمت مناسب ، ایسوز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار