اکتاویو: از برزیل ترسی نداریم

سرمربی برزیلی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در خصوص رویارویی با برزیل در رقابتهای جام جهانی فوتبال ساحلی پرتغال گفت: از برزیل ترسی نداریم.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان که روز جمعه در نخستین دیدار خود در رقابت های جام جهانی 2015 پرتغال موفق شد اسپانیا نایب قهرمان دوره قبل را  در دقایق پایانی با نتیجه 6-5 شکست دهد در دومین دیدار خود امروز به مصاف برزیل یکی دیگر از تیم های قدرتمند فوتبال ساحلی جهان می رود.

در آستانه این دیدار اکتاویو سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان به اظهار نظر در خصوص این بازی پرداخت و به سایت فیفا گفت: می خواهیم پا به پای برزیل پیش برویم. این فلسفه ما است و قصد نداریم آن را تغییر دهیم هرچند که حریفان قوی باشند.

سر مربی تیم ملی کشورمان در بخش دیگری از سخنان خود افزود: ما تعهدی به فوتبال ساحلی داریم و آن تعهد این است که هرگز در میدان از خود ترس نشان ندهیم. ما به حد کافی کیفیت و شجاعت برای انجام این کار را داریم.

اکتاویو با اشاره به پیروزی تیم ملی در برابر اسپانیا گفت: برزیل و مکزیک تیم های بزرگی هستند که زندگی را بر ما سخت خواهند کرد. با این وجود آن پیروزی، اعتماد به نفس ما را بیشتر کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار