ارومیه؛

رشد 10 درصدی تصادفات درون‌شهری درمهاباد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مهاباد از رشد 10 درصدی تصادفات درون شهری مهاباد در سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان‌هایخبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از میرعبدالله موسویارومیه از افزایش میزان تصادفات مهاباد در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: با توجه به افزایش میزان تصادفات در شهرستان مهاباد باید در این خصوص چاره‌اندیشی شود.

وی با اشاره به میزان افزایش تصادفات این شهرستان، تصریح کرد: سه ماه نخست امسال شاهد افزایش 10 درصدی میزان تصادفات در مهاباد هستیم که این وضعیت برای ما نگران‌کننده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مهاباد با اشاره به میزان تصادفات جرحی به وقوع پیوسته در مهاباد طی سال جاری، افزود: امسال114 فقره تصادف جرحی در مهاباد به وقوع پیوسته است که این میزان در سال گذشته 102 مورد بود.

وی با بیان اینکه میزان تصادفات فوتی به وقوع پیوسته در این شهرستان با یک نفر افزایش، رشد چشمگیری نداشته است، خاطرنشان کرد: باید تلاش شود تا میزان تصادفات به ویژه تصادفات فوتی روز به روز کاهش یابد.

موسوی با اشاره به مجروحین تصادفات به وقوع پیوسته در سال جاری، اعلام کرد: امسال براثر وقوع تصادفات درون شهری در مهاباد 142 نفر مجروح شده‌اند که این میزان در مدت زمان مشابه سال گذشته 125 نفر بود که در این خصوص نیز رشد 12درصدی را شاهد هستیم.

وی بر ضرورت فرهنگ‌سازی در زمینه رعایت علائم هشداردهنده و قوانین راهنمایی و رانندگی تأکید کرد و عنوان داشت: متاسفانه عمده دلیل تصادفات عدم توجه رانندگان به موارد ایمنی و علائم راهنمایی و رانندگی است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.