تکواندوی دانشجویان جهان- کره‌جنوبی

نشان طلای وزن هفتم به عمیدی رسید

تکواندوکار وزن منهای 87 کیلوگرم مردان کشورمان به مدال طلاي رقابت‌هاي دانشجويان جهان دست يافت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، در ادامه ششمين روز از رقابتهاي تكواندوكاران در بیست و هشتمين دوره مسابقات دانشجويان جهان که به میزبانی گوانگجو كره جنوبي در حال برگزاری است؛ اميد عميدي تكواندوكار كشورمان، با پيروزي برابر نمايندگان ساحل عاج، مكزيك، تركيه و كره جنوبي بر سكوي قهرماني ايستاد.
 
تکواندوکار وزن 87- کیلوگرم کشورمان برای کسب مدال طلای این دوره از مسابقات، ابتدا سيدو جيبانه از ساحل عاج را 5 بر2 برد، سپس هرناندز ويلالون از مكزيك را با نتيجه 24 بر 3 و در پايان راند دوم شكست داد و در ادامه با غلبه بر انسار يوگاز از تركيه (14-2) راهي فينال شد.
 
عميدي در مرحله پاياني نيز پس از تساوي 3 بر 3 برابر اين كيودان از كره جنوبي در راند طلايي برنده از شياپ چانگ خارج شد و مدال طلا را به گردن آويخت.
 
به این ترتیب تكواندوكار وزن هفتم كشورمان  20 امتياز به اندوخته هاي خود در رنكينگ المپيكي سنگين وزنان اضافه كرد.
 
امروز تکواندوکاران اوزان 63- و 87- کیلوگرم مردان و 53- و 73- کیلوگرم زنان بر روی شیاپ چانگ رفتند.
 
تيم ملي تكواندوي كشورمان پيش از اين در بخش كيوروگي (مبارزه) توسط هادي پور، رجبي، خسروفر و خدابنده به 4 مدال طلا و 2 برنز توسط اميري و عسكري بدست آورده بود. امروز نيز اميد عميدي پنجمين طلاي تكواندوكاران را دشت كرد.
 
همچنين در بخش پومسه يك مدال نقره (مهدي جمالي) و يك مدال برنز تيمي زنان (مرجان سلحشوری، فاطمه قاسمی و بهاره قادریان) را بدست آورده بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار