بیست و دومین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان؛

پذیرش آثار بخش های مسابقه تئاترکودک و نوجوان تمدید شد

تمامی نمایش هایی که از اول مرداد 1393 تا 30 مرداد 1394 اجرای عمومی داشته اند امکان حضور در بخش های مسابقه تئاتر کودک و مسابقه تئاتر نوجوان جشنواره بیست و دوم را دارند.

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان ، بخش مسابقه تئاتر نوجوان که شامل آثار ایرانی برای مخاطبان دوازده تا شانزده ساله می شود و بخش مسابقه تئاتر کودک که  شامل نمایش هایی برای مخاطبان شش تا دوازده ساله خواهد بود، نمایش های کودک و نوجوان یک سال اخیر را به رقابت دعوت کرده است.

در هر یک از این دو بخش 8 اثر نمایشی برتر از بین آثار متقاضی که طی یک سال اجرا شده اند به اجرا در می آیند و قرار است کمک هزینه این بخش به تشخیص کمیته کارشناسی تا حداکثر هشتاد ملیون ریال باشد.

طبق فراخوان جشنواره آثار متقاضی باید در بازه زمانی اعلام شده اجرای عمومی خود را پشت سر گذاشته باشند که برای تهران شامل حداقل 15 اجرا و برای دیگر شهر های کشور حداقل 10 اجرا در نظر گرفته شده است.

متقاضیان باید لوح فشرده اجرای خود را به همراه تاییدیه اجرای عمومی و مدارک مورد نیاز که در فراخوان قید شده است را به دبیرخانه جشنواره در همدان (بلوار بعثت- مجتمع جنب پارک مردم – مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی- دبیرخانه دایمی جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان – کدپستی 6516933634) ارسال کنند.

شماره تلفن های دبیرخانه 08132512118 الی 20 داخلی 127 و 08138386018 پاسخگوی سوالات هنرمندان تئاتر کودک و نوجوان در خصوص بخش های هشتگانه جشنواره هستند.
بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری شهرام کرمی در مهرماه 1394 و در شهر تاریخی همدان برگزار می شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.