اخبار لیگ دسته یک فوتبال؛

بازیکن نفت تهران در نساجی مازندران/ تمرین مس از دوشنبه استارت می خورد

بازیکن سابق نفت تهران و تراکتورسازی به تیم نساجی مازندران ملحق شد.

بازیکن نفت تهران در نساجی مازندرانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بهرام دباغ مدافع 23 ساله تهران که سابقه حضور در تیمهای تراکتورسازی تبریز و پیکان را هم داشته است با عقد قرارداد به تیم فوتبال نساجی مازندران ملحق شد.

این بازیکن برای اینکه بتواند در لیگ برتر اسم و رسمی برای خود دست و پا کند به تیم نساجی ملح شده است.

** تمرین مس از دوشنبه استارت می‌خورد

سرمربی تیم مس رفسنجان هنوز انتخاب نشده و تا چند روز دیگر جانشین وینگوبگوویچ معرفی خواهد شد البته مسی‌ها در نظر دارند تا از دوشنبه تمریناتشان را آغاز کنند این طور که شنیدیم تا شنبه سرمربی جدید رفسنجانی‌ها به صورت رسمی کارش را آغاز خواهد کرد.

این تیم در فصل گذشته به عنوان نایب قهرمانی در گروه ب دسته یک دست یافت.

**5 مرداد زمان قرعه‌کشی لیگ یک

تقریبا دو هفته دیگر قرعه کشی لیگ یک انجام خواهد شد و تیم‌ها با حریفانشان آثار می‌شوند.

بر اساس شنیده‌ها از 5 مرداد قرعه‌کشی لیگ دسته یک در سالن همایش برج میلاد برگزار می‌شود و از 26 مرداد ماه هم بازیها شروع خواهد شد.

نمایندگان هر 20 تیم باید در مراسم قرعه‌کشی حاضر شوند.

**9 بازیکن به شهرداری اردبیل پیوستند

تیم فوتبال شهرداری اردبیل در فصل نقل و انتقالات بی‌کار نبوده و 9 بازیکن به این تیم ملحق شده‌اند مهران موسوی، پیمان رنجبری، داوود شاه‌واروتی، مسیح زاهدی، علی‌علی‌زاده، سجاد‌عرفانی، محمد سیاه، میلاد روزبهانی و نوید صبوری نفراتی هستند که به شهرداری اردبیل پیوستند. شهرداری با جذب 9 بازیکن اسکلت کلی تیم را تغییر داده است.

**شیرزادی با استقلال قرارداد بست

پیمان شیرزادیی مدافع چپ مس رفسنجان امروز با عقد قراردادی به تیم استقلال خوزستان پیوست. استقلال در چند پست دیگر احتیاج به بازیکن دارد که تا چند روز آینده بازیکنان جدیدی به این تیم ملحق خواهند شد.

**اردوی اردبیلی ها در ارومیه

بر اساس نظر سرمربی تیم شهرداری اردبیل این تیم هفته آینده اردوی 5 روزه‌ای در ارومیه برگزار خواهد کرد این تیم با جذب 9 بازیکن در حال حاضر بیشترین فعالیت را در فصل نقل و انتقالات داشته است.

این خبر را محمد ربیعی سرمربی شهرداری تایید کرده است.

**جلسه نهایی طرویسان با گیتی‌پسند

تکلیف سرمربی تیم فوتبال گیتی‌پسند فردا مشخص می‌شود وامیک طرویسان فردا با حضور در باشگاه گیتی‌پسند جلسه‌ای با اعضای هیات مدیره برگزار خواهد کرد البته توافق اولیه با این مربی انجام شده است و به احتمال فراوان وی قراردادش را تمدید کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار