چرایی بومی سازی در حوزه نرم افزارهای تولید داخل

با نصب یک برنامه بومی می توانید حساب و کتاب امور خود را به آن واگذار کنید.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،علی رغم تاکید زیاد به مصرف محصولات داخلی و تشویق مصرف کنندگان به این موضوع، تاکنون تحقیق علمی منسجمی که میزان گرایش مصرف کنندگان به محصولات داخلی و پیامد های آن را بررسی کند و نتایج آن معیاری برای مقایسه با نتایج تحقیقات انجام گرفته در سایر کشور ها باشد، انجام نشده است.

مصرف کنندگان با ملی گرایی مصرفی زیاد (در مقایسه با مصرف کنندگان با ملی گرایی مصرفی کم) ارزیابی بهتری از محصولات داخلی دارند، اما بررسی دقیق تر نشان می دهد این مصرف کنندگان محصولات داخلی را مطلوب تر از محصولات خارجی ارزیابی نمی کنند. 
به این منظور در راستای حمایت و استفاده از تولیدهای ساخت داخل در بخش نرم افزارهای حسابداری به معرفی اسپاد، یکی از جامع ترین و کامل ترین محصول تولیدی کشور در حوزه ملی و حسابداری پرداخته ایم

برای معرفی قابلیت ها و مزیات این محصول نسبت به مشابه داخلی و خارجی  باید به مواردی چون 
امکان تعریف انواع فاکتور دلخواه با شرایط متنوع بنا به نیاز هر شرکت و همینطور
تعریف تولید به شرط  فروش  امکان صدور فاکتور سریع  امکان کنترل موجودی کالا ها در هنگام فروش بر حسب هر فاکتور وخرید استهلاک پیش  پرداختها  و پیش دریافت ها در هنگام تبدیل سفارش به فاکتور وتنوع در تعریف اضافات و کسورات  (پورسانت , تخفیف. .... )  اشاره کرد.
  امروزه با گسترش تکنولوژی؛ لزوم بکار گیری سیستم های مالی حساب و کتاب در محاسبات از ضروریات  می باشد . استفاده از ابزارهای مالی و حسابداری که بتواند علاوه بر دقت ،اعتماد را نیز به همراه داشته باشد  میتواند از مهمترین عوامل جلب نظر مصرف کننده داخلی و حمایت از محصول تولید شده در حوزه آی تی و نرم افزاری ملی نیز باشد.  دراین راستا نرم افزار مالی اسپاد توانسته است به عنوان نرم افزاری قدرتمند با نگاهی دقیق و متمایز  خدماتی نوین را در این حوزه به کاربران خویش ارائه دهد .  

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار