استاندار تهران:

تلاش تیم مذاکره کننده هسته‌ای در تاریخ کشور ماندگار خواهد شد

استاندار تهران با اشاره به بی‌سابقه بودن مذاکره یک کشور با پنج قدرت جهانی در یک دوره زمانی طولانی گفت: تلاش تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران در تاریخ کشور ماندگار خواهد شد.

تلاش تیم مذاکره کننده هسته‌ای در تاریخ کشور ماندگار خواهد شدبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، "سید حسین هاشمی" با اشاره به بی‌سابقه بودن مذاکره یک کشور با پنج قدرت جهانی در یک دوره زمانی طولانی گفت: تلاش تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران در تاریخ کشور ماندگار خواهد شد.

استاندار تهران افزود: این تلاش نشان‌دهنده توان، ظرفیت و آگاهی بالای تیم مذاکره کننده هسته‌ای درخصوص قوانین و حقوق بین‌الملل، مقررات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و شکل و نحوه برگزاری مذاکرات چند جانبه و توانمندی آنان در حوزه‌های مختلف مذاکره برای دستیابی به موفقیت و اهداف موردنظر و مطلوب در راستای تامین منافع ملی و مصالح ملت است. 

وی با بیان اینکه نحوه مذاکرات به‌گونه‌ای است که جهانیان به ظرفیت بالای تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران اذعان دارند، خاطرنشان کرد: مذاکره کنندگان هسته‌ای کشور بدون تاثیرپذیری از قدرت‌های بزرگ جهانی و شرایط خاص منطقه و جهان توانستند حقوق مسلم، قانونی و ملی نظام و ملت را تامین و محقق کنند. 

هاشمی تاکید کرد: تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشور بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب و در چارچوب خطوط قرمز مشخص شده از سوی ایشان موفق شدند ضمن اثبات حقانیت ایران اسلامی با استفاده از منطق و گفتمان به خوبی از منافع و مصالح ملت و نظام دفاع کند. 

استاندار تهران ضمن تقدیر از تلاش‌های بی وقفه و شبانه روزی تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان، تصریح کرد: جا دارد به اعضای تیم مذاکره کننده کشورمان به واسطه تلاش‌های انجام شده در روند طولانی مذاکرات، خسته نباشید گفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار