سهمیه جهانی دو و میدانی در مسیر باد

تیم ملی نوجوانان دو و میدانی ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان موفق به کسب یک سهمیه شد، سهمیه‌ای که مشخص نیست از آن استفاده می‌شود یا خیر؟

سهمیه جهانی دو ومیدانی در مسیر بادبه گزارش خبرنگار حوزه سایر حوزه‌ ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی دو و میدانی نوجوانان ایران در رقابت‌‌های قهرمانی جهان موفق به کسب یک سهمیه‌ در رشته پرتاب دیسک شد، اتفاقی که برای دو و میدانی نوجوانان ایران می‌تواند یک رکورد خوب محسوب شود اما به نظر می‌رسد با توجه به نزدیک بودن زمان آغاز مسابقه و آماده نشدن ویزای نماینده ایران این سهمیه در آستانه از دست دادن است.

 ایران چگونه سهمیه جهانی گرفت

 تیم ملی نوجوانان کشورمان در رشته پرتاب دیسک موفق به کسب مدال طلای رقابت‌های قهرمانی آسیا شد و سهمیه جهانی را گرفت رقابت‌های قهرمانی جهان از 24 تیر به میزبانی کلمبیا آغاز می‌شود و شروع مسابقات پرتاب دیسک هم از 26 تیر خواهد بود.

 سینا زارع یا محمود منصوری

 اینکه سهیمه نوجوانان ایران را سینا زارع به دست آورد یا محمود منصوری، جای سوال دارد، این موضوع را از طریق کمیته روابط عمومی فدراسیون پیگیری کردیم که پاسخ دادند: سهمیه به شخص داده نشده، سینا زارع سهمیه را گرفته است اما اینکه خودش در رقابت‌های جهانی شرکت می‌کند یا ما محمود منصوری را به جای وی اعزام خواهیم کرد مشخص نیست، فدراسیون در نظر دارد از سهمیه خود در این پیکارها استفاده کند اما سفارت کلمبیا‌ در ایران نیست و مجبور هستیم تا آماده شدن روادید صبر کنیم.

دبیر فدراسیون دو و میدانی: زارع سهمیه نگرفت

 مهاجر شجاعی دبیر فدراسیون دو و میدانی نظری متفاوت با کمیته روابط عمومی فدراسیون دارد، وی درباره سهمیه ایران گفت: سینا زارع در مسابقات آسیا53 متر پرتاب کرد در حالی که رکورد پرتاب 54 متر بود و سهمیه ایران را منصوری کسب کرده است .

وی تصریح کرد: تمام سعیمان را می‌کنیم تا منصوری به همراه مربی‌اش در رقابت‌های قهرمانی جهان شرکت کند اما مجبور هستیم منتظر ویزا باشیم، البته این را هم بگویم که نوجوان، شانس مدال ندارد.

منصوری چشم انتظار روادید

 تا شروع رقابت قهرمانی جهان پرتاب دیسک فرصت زیادی نمانده است، از طرفی با توجه به اینکه کشور کلمبیا در ایران سفارت خانه ندارد، تنها راه نوجوان کشورمان چشم انتظاری است.

منصوری باید منتظر بماند تا مشخص شود سرانجام ویزا آماده خواهد شد یا نه اما این شرایط را نمی‌توان برای نوجوانی که یکی از مسابقات حساس بین المللی را پیش رو دارد، ایده آل است.

 انتظار می‌رود فدراسیون دو و میدانی به راحتی از سهمیه‌ها  چشم بپوشد.

سرپرست تیم‌های ملی: برای روادید دیر اقدام نکردیم

 تیمور غیانی سرپرست تیم‌های ملی با تاکید اینکه فدراسیون دو و میدانی قصد ندارد به راحتی از سهیمه خود در رقابت‌های قهرمانی جهان خود عبور کند، در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون برای گرفتن روادید دیر اقدام کرده است یا خیر گفت: خیر، ما تلاشمان‌ را انجام دادیم تا همه چیز سر وقت باشد، گرفتن روادید کارهای اداری خاص خود را دارد و از عهده ما خارج است، اکنون باید منتظر صدور روادید باشیم تا مشخص شود آیا سهمیه دو و میدانی ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان در حد اسم می‌ماند یا خیر .

انتهای پیام/

گزارش: از نسیم نصیری
برچسب ها: سهمیه ، دو و میدانی ، مسیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار