محمد طلایی:

مسابقات آسیایی فارغ از نتیجه میدان تدارکاتی بسیار مفیدی بود/نظر شورای فنی قابل احترام است

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشورمان می گوید در مسابقات قهرمانی آسیا شناخت خوبی از نفراتمان جهت حضور پرقدرت و دفاع از عنوان قهرمانی در رقابت های جهانی 2015 به دست آوردیم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، محمد طلایی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان پس از حضور در رقابت های آسیایی میانمار گفت: ما نفرات اول انتخابی را به این رقابت ها که به نوعی حکم مسابقات تدارکاتی پیش از رقابت های جهانی را دارد اعزام کردیم، در ترکیب ما چند کشتی گیر جدید اضافه شده بودند که باید در یک رقابت بین المللی محک می خوردند.

وی ادامه داد: در آسیایی سال گذشته همانطور که مجتبی گلیچ را اضافه کردیم و امسال آبدیده شده و خوب کشتی گرفت، این جوانان هم مانند ایشان به تیم اضافه شدند، انشاء ا.. تیم را با تغییراتی برای جهانی آماده می کنیم.

وی در مورد عملکرد کشتی گیران تصریح کرد: بچه ها زحمت خودشان را کشیده اند، البته قرعه هم بی تاثیر نیست، کسی که می خواهد قهرمان شود باید همه را ببرد اما نامجو مطلق به دلیل آسیب دیدگی در آخرین روزهای اردو نتوانست به آن نتیجه دلخواه برسد، ایشان به نظر من هیچ چیز برای قهرمانی کم نداشت، یونس امامی را هم داشتیم اما ترجیح دادیم از نامجو مطلق استفاده کنیم.
علیرضا گودرزی تازه از نوجوانان به جوانان آمده و وزنش کم است ایشان هم در آینده، خوب خواهند شد.


پیمان بیابانی به نظر من از بهترین ها بود و خوب کشتی گرفت اما در بزرگسالان همین روند ادامه پیدا کند ایشان یکی از پشتوانه های خوب کشتی خواهد بود.
رضا مظفری، مجتبی گلیج و امین طاهری باید مدال طلا می گرفتند چون یک سال است مرتب در اردو کار می کنند و زحمت می کشند و باید در جهانی هم مدال بگیرند.
نامجو ، اشراقی ، بیابانی ومحمودی بار اولشان بود که با تیم ملی اعزام می شدند و در میان آنان بیابانی با اینکه وزنش از همه کمتر بود اما خیلی خوب کشتی گرفت.

معین محمودی را اولین بار بود در کشتی می دیدم آنهم در انتخابی تیم ملی ، طبیعی بود از بقیه تیم عقب تر باشد، وی آنچه که در توانش بود انجام داد و اولین سالش بود که به عضویت تیم ملی در می آمد ، با مسابقات تیم ملی واین مسابقات بیشتر از 2 ماه نیست که به تیم پیوسته است ، نفر اصلی نیامده بود امیدواریم اتفاقی که برای ایشان افتاده زودتر حل شود و به تیم ملی برگردد.
وی در مور مسابقات قهرمانی آسیا افزود: این مسابقات برای ما محک خوبی بود که به این بچه ها اطمینان کنیم یا نکنیم ، برای آن عده که تجربه بیشتری داشتند یک مسابقه تدارکاتی بود و جدید ها هم یک محک خوبی خوردند.
قهرمان کشتی آزاد جهان در مورد وزن کردن کشتی گیران گفت: به نظرمن یکی از ایرادهای بزرگی که مشاهده می شود مربیان شهرستانی به فکر وزن کم کردن کشتی گیرانشان نیستند و با 7 الی 8 کیلو وزن کم کردن کشتی گیرانشان را روانه تیم ملی می کنند که آنها زجر فراوان می کشند.
به نظر من نامجو مطلق نباید وزن کم کند بلکه به اوزان بالاتر باید برود و توصیه من به مربی اش هم این است، ما هم فکر می کردیم نامجو به خاطر آسیب دیدگی اضافه تر شده است.

وی در در پایان در مورد جلسه شورای فنی در مورد عملکرد تیم اظهار داشت: حق شورای فنی است که بررسی کند و از جلسه ی شورای فنی استقبال می کنم، از نظر من این کار به نوعی حمایت محسوب می شود و اگر نواقصی هم هست، باید در این شورا و با حضور کارشناسان فن حل شود و این امر نشانه این است که اعضای شورا به تیم ملی عرق دارند.
انتهای پیام
/

 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار