ترفندستان دریچه؛

دیگر برای نصب برنامه از شما سوال نخواهد شد!

در صورتی که کاربر یکی از ویندوز های ۷ یا ۸باشید،حتما می دانید که در ابتدای نصب هر نرم افزاری یک پنجره برای صدور اجازه ی نصب باز خواهد شد که برای ادامه فرآیند نصب نرم افزار نیاز است که آن را تائید کنید.ما امروز ترفندی را به شما آموزش می دهیم که دیگر در هنگام نصب برنامه از شما سوال نخواهد شد.

به گزارش دريچه فناوري گروه فضاي مجازي باشگاه خبرنگاران جوان؛این پنجره برای محافظت سیستم در برابر دستیابی غیر مجاز برنامه های زیان آور مانند بدافزار افزارها (Spyware) و برنامه های ویروسی طراحی شده است اما گاهی اوقات وجود این پنجره واقعا خسته کننده می شود و شما را وادار به پیدا کردن راهی برای غیر فعال کردن این پنجره می کند.

همچنین در برخی موارد فعال بودن پنجره User Account Control باعث نصب نشدن کرک بر روی نرم افزارها می شود.در این ترفند نحوه ی غیر فعال کردن پرسش User Account Control که در هنگام نصب نرم افزارها ظاهر می شود را آموزش خواهیم داد.

برای غیر فعال کردن قابلیت User Account Control به صورت زیر عمل کنید:

۱- ابتدا به Control Panel ویندوز مراجعه کنید.


دیگر برای نصب برنامه از شما سوال نخواهد شد.


۲- در Control Panel به دنبال گزینه User Account بگردید و سپس بر روی آن کلیک کنید.


دیگر برای نصب برنامه از شما سوال نخواهد شد.



3- پنجره ی User Account باز خواهد شد که می بایست در این قسمت بر روی گزینه Change User Account Control Settings کلیک کنید.


دیگر برای نصب برنامه از شما سوال نخواهد شد.


۴- در مرحله ی آخر پنجره ی User Account Control Settings برای شما باز خواهد شد.همانطور که در تصویر مشخص است،در قسمت سمت چپ پنجره یک اهرم وجود دارد که شما باید آن را به سمت پایین کشیده و بر روی حدNever notifyقرار دهید.


دیگر برای نصب برنامه از شما سوال نخواهد شد.


در نهایت بر روی دکمه OK کلیک کنید تا تنظیمات ذخیره گردد.

 

انتهای ‍‍پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار