مذاکراتی برای بهبود اوضاع جشنواره تجسمی جوانان

بیست‌و‌دومین جشنواره تجسمی جوانان در 7 بخش مختلف، مانند نقاشی، عکاسی، مجسمه‌سازی، نگارگری و... همراه با تغییرات جدیدی برگزار می‌شود.

رضوان صادق‌زاده دبیر جشنواره تجسمی جوانان در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص رویکر جشنواره امسال گفت: تغییراتی در جشنواره امسال نسبت به سالهای قبل ایجاد شده است، تا عیوب و مشکلات سال گذشته را برطرف کنیم.

وی افزود: از جمله تغییرات می‌توان به تفاوت‌هایی در سیاستگذاری و انتصاب افراد و داوران اشاره کرد، چرا‌که امسال تصمیم گرفتیم به علت کیفیت خوب آثار و نزدیکی آن‌ها از نظر ارزشی به یکدیگر؛ نفر اول، دوم و سوم انتخاب نکنیم بلکه از هر گروهی 3 برگزیده بدون قید رتبه برگزینیم، زیرا به نظر هیئت داوران این‌ گونه انتخاب از نظر کیفیت و ارزش‌گذاری بهتر و مطلوب‌تر است.

صادق‌زاده در ادامه تصریح کرد: امسال 27 داور برای همه‌ی بخش‌ها انتخاب شده‌اند که اسامی آن‌ها چند روز آینده قطعی می‌شود ولی می‌توان از جمله به علی شیرازی و صداقت جباری در بخش خطاطی، احمد وکیلی و معصومه مظفری در نقاشی، محمد‌حسین عماد در مجسمه‌سازی و پرستو ایرانی و اسماعیل عباسی‌داور بخش عکاسی اشاره کرد.

سید‌ حسن محمد‌پور مدیر برگزاری این جشنواره در خصوص تغییرات دیگر آن گفت: در انتصاب داوران و مسئولین کارگاه‌ها تغییراتی ایجاد شده که معایب موجود در دوره‌های قبل را رفع کرده است؛ همچنین امسال فراخوانی جشنواره زودتر آغاز شد تا جوانان فرصت بیشتری برای شرکت پیدا کنند.

گفتنی است بیست‌و‌دومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان از تاریخ 16 تا 19 شهریور‌ماه در استان مازندران، شهر آمل در رشته‌های نقاشی، طراحی، نگارگری، ارتباط تصویری (پوستر)، عکاسی، کاریکاتور، تصویر‌سازی، خوشنویسی و حجم برگزار می‌شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار