درپی برگزاری مسابقات جهانی شمشیر بازی:

راهیابی دو ملی پوش سابر به جمع 32 نفر/ رهبری و فتوحی مغلوب حریفان شدند

ملی پوشان شمشیربازی پس از صعود تیمی به جدول 64 نفره مسابقات جهانی حریفان خود را شکست داده و راهی جدول 32 نفره مسابقات شدند.

راه‌یابی دو ملی پوش سابر به جمع 32 نفر/رهبری و فتوحی مغلوب حریفان شدندبه گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید علی پاکدامن و مجتبی عابدینی پس  از شکست حریفانشان توانستند به جدول 32 نفره رقابت‌های جهانی شمشیربازی راه یافتند.
 
نخستین بار تیم ملی شمشیربازی اسحله سابر کشورمان موفق شد با هر 4 عضو خود به جدول 64 نفر مسابقات صعود کند.
 
در این میان مجتبی عابدینی در جدول 64 نفره مسابقات شمشیربازی به مصاف حریفی از بنین رفت و در نهایت با کسب امتیاز 15 بر 7 به پیروزی دست یافت.
 
سید علی پاکدامن نماینده کشورمان با کسب امتیاز 15 بر 12 حریفی از مجارستان را شکست داد.
 
ملی پوشان کشورمان با کسب این نتایج راهی جدول 32 نفره مسابقات شدند تا شانس خود را در جمع برترین‌‌های شمشیر بازی امتحان کنند.
 
محمد رهبری‌ و محمد فتوحی نیز دیگر نمایندگان کشورمان در جدول 64 نفره مسابقات حریفان خود شدند و از راه‌یابی به مرحله بعد بازماندند.
 
محمد فتوحی مقابل حریفی از  کره جنوبی که رنک 3جهان را در اختیار دارد با نتیجه 15 بر 6 نتیجه را واگذار کرد محمد رهبری نیز در دیدار با نماینده‌ایاز کشور بلژیک متحمل شکست شد وی این  دیدار را با نتیجه 15 بر 7 واگذار کرد.
 
تیم اسلحه سابر مردان کشورمان پیش از این در مسابقات سنگاپور توانسته بود با عملکرد فوق العاده‌ خود پیروزی ارزشمندی را به دست آورد که در نهایت به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

ملی پوشان سابر کشورمان سابقه‌ی غلبه بر حریفان قدرتمندی از چین، کره جنوبی، هنگ کنگ را در کارنامه خود دارند بر همین اساس می‌توان راهیابی به جمع  برترین‌های شمشیربازی جهان را از این ملی پوشان انتظار داشت.

 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار