تازه‌های انتشارات سخن

از ابتدای سال 94 انتشارات سخن حدود 20 عنوان کتاب را منتشر کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ انتشارات سخن در سال 1359 پا به عرصه نشر آثار فاخر گذاشت و هر ساله شاهد پیشرفت و تأثیرگذاری در زمینه‌ی فرهنگ سازی مطالعات در جامعه از این انتشارات بوده‌ایم. تا کنون یازده عنوان از انتشارات سخن کتاب سال شناخته شده است.

همچنین انتشارات سخن در سال‌های 1386،1387،1389،1391،1393 به عنوان بهترین ناشر سال برگزیده شده است و اما امسال شاهد چاپ حدود 20 کتاب از انتشارات سخن هستیم که کتاب‌هایی همچون: «در هرگز همیشه و انسان» از دکتر نعیمی، «یادداشت‌های روزانه» محمد علی فروغی، «جنگ رباعی» با ویرایش سید علی میر افصلی، «داستان پیامبران در کلیات شمس»، «فرهنگ دو جلدی انگلیسی به فارسی»، «قرآن در شعر فارسی» اثر دکتر امیر اسماعیل‌آذر، از جمله مهم‌‌ترین کتاب‌های منتشر شده در سال 1394 بوده‌اند.

انتشارات سخن کتاب‌های «غزل سعدی» از غلامحسین یوسفی، برگزیده آثار جمال‌زاده، «درس حافظ» از محمد استعلامی،‌ «غزلیات شمس» از محمدرضا شفیعی کدکنی «آئینه‌ای برای صدا»، «زیبای جاودانه» از فریدون مشیری تجدید چاپ شده‌اند.

همچنین کتاب‌هایی با عنوان «شاهنامه چهار جلدی» از دکتر خالقی، «گرشاسب نامه» که یک نسخه‌ی چاپی است و «هنر قلم زنی در ایران» همراه با توضیحات ده نفر از اساتید قلم‌زنی ایران و نیز آثارشان در این کتاب گنجانده شده است. کتاب «چگونه داستان بنویسیم» اثر آقای میر صادقی در روزهای آتی از انتشارات سخن به چاپ خواهد رسید.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار