همسر سابق ابوبکر البغدادی در محاکمه اش چه گفت؟

سجی حمید ابراهیم الدلیمی، مطلقه ابوبکر البغدادی، سرکرده گروه تروریستی داعش از زمان بازداشتش از هشت ماه قبل برای نخستین بار به‌صورت علنی در دادگاه حاضر شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه دنیای اقتصاد،  سجی حمید ابراهیم الدلیمی، مطلقه ابوبکر البغدادی، سرکرده گروه تروریستی داعش از زمان بازداشتش از هشت ماه قبل برای نخستین بار به‌صورت علنی در دادگاه حاضر شد.

وی در سخنانی در دادگاه عنوان کرد: «من هیچ جرمی مرتکب نشده‌ام تمام گناه من این است که به‌عنوان یک آواره وارد لبنان شدم و از ترس مرگ در عراق و سوریه با کودکانم گریختم. من 6 سال قبل با مردی ازدواج کردم که نامش هشام محمد (البغدادی) بود. ازدواج ما زیاد طول نکشید؛ چرا که او بعد از یک ماه مرا طلاق داد. من دخترم هاجر را از او دارم .» وی خطاب به رئیس دادگاه گفت: «جایز نیست که چهار کودک من که بزرگ‌ترین‌شان 6 سال سن دارد با من در زندان امنیت مرکزی از هشت ماه قبل در زیر زمین بمانند. از زمانی که بازداشت شدم نه کسی تماسی با من گرفته و نه ملاقاتی داشته‌ام.» سجی حمید ابراهیم الدلیمی در پاسخ به اینکه آیا ابوبکر البغدادی پدر فرزندانش است، گفت که پدر فرزندانش یک افسر عراقی در ارتش صدام بود و به دست آمریکایی‌ها در عراق کشته شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.