ساری؛

تشییع 43 شهید غواص استانهای مازندران و گلستان

43 شهید غواص استانهای مازندران و گلستان در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ساری تشییع می شوند.

تشییع 43 شهید غواص استانهای مازندران و گلستان

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح امروز در جمع کارکنان صداوسیمای مرکزمازندران با اعلام این خبر گفت : از این تعداد 30 شهید مربوط به استان مازندران و13 شید مربوط به استان گلستان است.

سردار باقرزاده افزود: مراسم تشییع ابتدا ازشهدای غرب استان مازندران آغاز می شود وشهر به شهر مردم خدا جو و همیشه در صحنه با آرمانهای والای این شهدای گرانقدر وداع می کنند.

مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه مراسم وداع با شهدای گرانقدر غواص در شب شهادت موسس مذهب جعفری امام جعفر صادق (ع) در محل پارک موزه دفاع مقدس در ساری برگزار می شود افزود تشییع این شهدا هم 20مرداد برابر با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) با حضور گسترده مردم شهید پرور و غیور در ساری برگزار می شود.

سردار باقرزاده با اشاره به رشادتهای رزمندگان دلیر و شجاع لشگر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس گفت : شهدای غواص با غیرت و از خودگذشتی از جان خودمایه گذاشتند و بازگشت آنها نیز با شکوه بود.

وی از برنامه سازان صداوسیما خواست با تهیه و پخش برنامه های خوب و متنوع ، مردم و جوانان را از اهداف بلند شهدای گرانقدر و رزمندگان شجاع کشورمان آگاه کنند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: تشییع ، غواص ، مازندران ، گلستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.