حجة الاسلام صدیقی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

چگونه دستاوردهای معنوی ماه رمضان را در طول سال حفظ کنیم؟

امام جمعه موقت تهران تقوا را نتیجه و دستاورد ماه رمضان دانست و تأکید کرد: این تقوا باید در طول سال استمرار داشته باشد به طوری که بعد از ماه مبارگ هم پرهیز از گناه و التزام به واجبات ادامه یابد.

حجت‌الاسلام کاظم صدیقی در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص راه‌های حفظ دستاوردهای ماه رمضان اظهار داشت: در این زمینه باید به چند نکته توجه داشت که مهم‌ترین نکته این است که توفیق از جانب خداوند نصیب انسان می‌شود.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به آیات قرآن، تقوا را نتیجه و دستاورد ماه رمضان دانست و تأکید کرد: این تقوا باید در طول سال استمرار داشته باشد به طوری که بعد از ماه رمضان هم پرهیز از گناه و التزام به واجبات ادامه یابد.

وی ادامه داد: نکته دیگری که در این رابطه مطرح است، این که انسان باید متوجه ارزش آنچه در ماه رمضان به دست آورده باشد،‌ به طوری که اگر کسی ارزش گوهری که در دست دارد را بداند خود به خود در حفاظت از آن هم تلاش لازم را خواهد داشت.

حجت‌الاسلام صدیقی تصریح کرد: آدم وقتی از دارایی خویش خبر نداشته باشد، در حفاظت از آن هم جدی نخواهد بود و به این ترتیب این دارایی از دست می‌رود.

امام جمعه موقت تهران در پایان خاطرنشان کرد: خداوند امام عصر را به عنوان خزانه‌دار خزانه خود معرفی کرده و در ادعیه و زیارت‌نامه‌ها به امامان معصوم (ع) «امین الله» گفته شده است بنابراین ما باید خودمان و عمل‌مان را به امین خدا بسپاریم تا این بزرگوار آنچه از خدا گرفته‌ایم را برای ما حفظ کند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار