ستاره اسکندری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

«نیمه شب اتفاق افتاد» روایت عاشقانه‌ای فراموش شده‌

فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد» رابطه‌ی عاشقانه فراموش شده‌ای را به تصویر می‌کشد که در آن شرافت وجود دارد.

ستاره اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص حضور خود در فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد» به کارگردانی تینا پاکروان در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در این فیلم کاراکتر منیر و نقش مقابل آقای آتیلا پسیانی و دوست خانم رویا نونهالی را بازی می‌کنم. متن این کار عاشقانه بوده و در واقع روایت روابط عاشقانه‌ای است که متاسفانه امروزه کمرنگ شده است.

وی ادامه داد: «نیمه شب اتفاق افتاد» روابط عاشقانه فراموش شده‌ای را به تصویر می‌کشد که در آن شرافت وجود دارد. موضوعی که من مدتهاست آن را ندیده‌ام. در حال حاضر و در جامعه‌ی امروز ما، مخاطب نیازمند وجود لطافتهای زندگی است اما با وقوع فراز و نشیب‌هایی که شاهد آن هستیم، این لطافتها در زندگی ما گم شده‌اند.

بازیگر سریال «فاکتور هشت» بیان کرد: فضای کاری و عواملی که با آنها همکاری دارم بسیار خوب بوده و جذابیت‌های خاص خود را دارد. همچنین از همکاری با یک فیلمساز خانم بسیار خوشحالم. حضور در این فیلم، کار کردن در یک گروه حرفه‌ای است و این موضوع برای من بسیار خوشایند است به دلیل اینکه کارگردان و نویسنده فیلم، زن است، بار زنانه آن بیشتر بوده و برقراری ارتباط با آن آسوده‌تر است.

وی در پایان گفت: امیدوارم «نیمه شب اتفاق افتاد» به جشنواره فجر امسال رسیده و بتواند در این عرصه حضور موفقی را از خود به نمایش بگذارد.

گفتنی است «نیمه شب اتفاق افتاد» دومین ساخته بلند تینا پاکروان است. اولین فیلم وی «خانوم» نام داشت که فیلم منتخب یونسکو نیز شد.

برخی از عوامل «نیمه شب اتفاق افتاد» عبارتند از:

بازیگران: حامد بهداد، آتیلا پسیانی، شقایق فراهانی، ستاره اسکندری، گوهر خیر‌اندیش، سینا رازانی، کریم امینی، مهراب رضایی و رابعه اسکویی.

نگارش این فیلم بر عهده طلا معتضدی بوده است و تهیه‌کنندگان آن تینا پاکروان و امیرحسین عبدالهی هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار