شیخ قاووق: جنگ الزبدانی جنگی صد در صد لبنانی است

معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله با اشاره به اینکه گروه چهارده مارس از جنایت تکفیری‌ها در سوریه حمایت می‌کند، تاکید کرد جنگ منطقه الزبدانی در خاک سوریه جنگی صد در صد لبنانی است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری النشره، "شیخ نبیل قاووق،" معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله اعلام کرد: جنگ الزبدانی (واقع در استان ریف دمشق سوریه) صد در صد جنگی لبنانی است زیرا طرح تکفیری ها این است که از این منطقه به عنوان پایگاهی برای جنگ علیه روستاهای لبنانی استفاده کنند و به این ترتیب از فشار جنگ در منطقه القلمون و بلندهای عرسال بکاهند. اما مقاومت به وظیفه ملی و پیشگیرانه خود در قبال خطر آینده گروه های تکفیری عمل کرد.

قاووق در مراسمی در روستای «جبشیت» در جنوب لبنان بار دیگر تاکید کرد که حزب الله به حمایت از حامیان و طرفدارانش چه در داخل و چه در خارج پایبند است و مقاومت همچنان گروه های تکفیری را در چارچوب حمایت از لبنان تعقیب خواهد کرد و در این خصوص به هیاهوها و جنجال ها و اتهام‌زنی‌های گروه چهارده مارس و حزب المستقبل گوش نخواهد داد.

معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله تاکید کرد: آنها هر چقدر که به اقدامات تحریک آمیز اقدام کنند نخواهند توانست واقعیت مربوط به شکست گروه های تکفیری را در منطقه القلمون و بلندهای عرسال یا منطقه الزبدانی تغییر دهند. آنها هر چقدر که تلاش کنند نخواهند توانست از جایگاه مقاومت و پیروزی های آن چیزی کم کنند. آنها با سخنان تحریک آمیز چهره واقعی خود را نشان دادند. آنها از چه حملات و تجاوزگری هایی سخن می گویند در حالیکه خود از جنایت های گروه های تکفیری در سوریه و کشتار عربستان سعودی در یمن حمایت می‌کنند؟ آنها چگونه از اعتدال سخن می‌گویند در حالی که هیچ فرصتی را برای تحریک و سمپاشی فضای سیاسی لبنان و نقض کردن عهد و پیمان از دست نداده‌اند؟


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار