اینستاگردی باشگاه خبرنگاران؛

تبریک هایی از جنس اینستاگرام + تصاویر

با فرا رسیدن عید سعید فطر فضای مجازی هم حال و هوای خاصی پیدا کرده است. در ادامه سری به تبریک‌هاي اینستاگرامی مسئولین و هنرمندان می زنیم.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛ با فرا رسيدن عید سعيد فطر در روز اول ماه شوال به عنوان يكي از بزرگترین اعیاد امت اسلامی، مسلمانان در همه جا به جشن و شکرگزاری برای یک ماه بندگی مشغول مي شوند.

این شادمانی فراگیر حال و هوای دنیای مجازی را هم تغییر داده و هنرمندان و سیاستمداران کشور با پست های مختلف در صفحات اینستاگرام خود این روز فرخنده را به تمام مسلمانان به خصوص مردم ایران تبریک گفتند.

در ادامه پست های اینستاگرامی این افراد را می بینید:
"رییس جمهوری در پیامی با تبریک عید سعید فطر به ملت شریف ایران، اظهارداشت: فرا رسیدن عید سعید فطر پس از یک ماه پرهیزکاری و خویشتنداری، بر همه شما بندگان خوب خدا خجسته باد.

امروز روزی است که هم چرخ سانتریفیوژهای ایران می‌چرخد و هم چرخ اقتصاد ایران در آستانه یک تحول در جهت رونق گسترده است. به امید روزی که عید توسعه و تعالی ملی را هم جشن بگیریم، که آن روز دور نیست."






عبدالرضا رحمانی فضلی 
وزیر کشور با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر پستی را در اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت:

"سلام قولا من رب الرحيم
فرخنده باد بازگشت به سرشت و سرنوشت انسانيت. سپاس مخصوص پروردگار يكتايی ست كه خاک عبوديت و كرنش انسانيت سلاله آدم (ع) را از آن صائمين و قائمين و مصلين امت محمد (ص) قرار داد. آفريدگار كبريايی كه سرشت قيام و قعود بندگان صالحش را در شب های قدر به سرنوشت آدمی رقم زد. دادار هستی كه بدرقه ميهمانی يک ماهه اش، بندگانی است از جنس تواب و نداب، نيكو ميزبان و مبارک ضيافتی كه فرجام آن، آرزو و آمال بندگانش "ذخراو شرفا وكرامتا و مزيدا"ست. خجسته روزی كه نيايش و ستايش خدا به "اسئلک بحق هذا اليوم" قرارگرفته است. بار پروردگارا؛ در اين روز بزرگ همه بندگان صالح و صالحين عبد را مورد آمرزش و رحمت خود قرار بده "والسلام عليكم و علی عبادالله الصالحين"




محسن رضایی، دبیر انجمن مجمع تشخیص مصلحت نظام، ضمن تبریک عید فطر در اینستاگرام خود نوشت:
"عيد سعيد فطر بر همه مسلمين جهان مباركباد. 
ضمنا به اطلاع ميرساند برخي از عكس ها و متون را سردار محسن رضايي شخصا به اشتراک مي گذارند و خود ساعاتي در هفته در اين صفحه حضور دارند. اميد است بتوانيم در كمال احترام و اخلاق مداري خدمت گذار شما عزيزان باشيم."




رضا صادقي خواننده محبوب پاپ با انتشار مطلبی در اينستاگرامش عید فطر را تبریک گفت و در ادامه نوشت:
"از صميم قلب عيد مبارک فطر رو تبريک ميگم و شک ندارم عبادت ها قبول درگاه عشق خواهد بود چون به نگاه پر محبتش شک نيست ...
لطفا لطفا بزرگتر هارو فراموش نكنيد به ديدار يا حتى يک تماس ، لطفا لطفا ...شاد باشيد و مبارک"




اکبر عبدی از بازیگران محبوب سینما و تلویزیون ضمن تبریک عید سعيد فطر در اینستاگرام خود نوشت:
"غمه ریزید غیاب مه نو آخر شد
باده خرم عید است که در ساغر شد
روز عید است ، سوی میکده آیید به شکر
که ببخشند هر آنکس که در این دفتر شد . . .
عید سعید فطر بر شما ایرانیان که در راه خدا و بر آیین رسول خدائید مبارک باد. اکنون پس از گذشت ماه مبارک رمضان در نخستین روز ماه شوال اجر و پاداش‌تان باخداوند"




عوامل سریال پایتخت که در ایام ماه مبارک رمضان از طریق شبکه یک سیما مهمان خانه ها بودند، در پیامی اینستاگرامی روز عید سعید فطر را به هموطنان خود تبریک گفتند:
"عيد همه ى عزيزان پايتختيمون مبارك.... هميشه شاد باشيد و لبخند بر لب"



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۴:۴۰ ۲۷ تير ۱۳۹۴
کامل نبود :|
آخرین اخبار