کودک داعشی افسر ارتش سوریه را سر برید

انتشار فیلم جنایت کودک داعشی خشم دیده‌بان حقوق بشر سوریه را برانگیخت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز از بیروت، موسس یک گروه که جنگ سوریه را رصد می کند، اعلام کرد یک کودک سرباز عضو گروه تروریستی داعش ظاهرا یک افسر ارتش سوریه را سر بریده است. این نخستین نمونه از جنایات مستند این چنینی است.

این کودک در بین چند صد به اصطلاح «بچه شیرهای خلافت» است. آنها، کودکانی، با طیف سنی پیش از نوجوانی تا اواسط نوجوانی هستند، که پس از جذب شدن نزدیک مدارس، مساجد و اماکن عمومی که داعش در آنها فعالیت می کند، آموزش نظامی می بینند و تحت القائات افراط گرایانه قرار می گیرند.

تصاویر منتشر شده به وسیله این گروه از استان "حمص" در مرکز سوریه نشان می دهد یک کودک، ظاهرا در دوره پیش از نوجوانی ملبس به اونیفرم نظامی، سر یک انسان و یک چاقوی خون آلود را در دست گرفته است.

رامی عبدالرحمان مدیر «دیده بان حقوق بشر سوریه» مستقر در انگلیس که نسخه ای از این ویدیو را دریافت کرد، اعلام کرد: «پس از آن که داعش ماه مه گذشته تدمر، یک مکان باستانی واقع در شرق شهر حمص را تحت کنترل خود درآورد، این افسر سوری به وسیله این گروه به اسارت گرفته شد. این نخستین نمونه جنایتی است که یک کودک را به سربریدن وادارند.»

گروه تروریستی داعش، خبرنگاران، امدادرسانان خارجی، مبارزان و غیرنظامیان سوری را سر بریده یا به ضرب گلوله کشته است. ویدیوهایی که در گذشته توسط این گروه منتشر شده است، ظاهرا نشان می دهد کودکان نظاره گر هستند یا در برخی از این جنایات مشارکت دارند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۲۷ تير ۱۳۹۴
تف به همچین کودکی تف به کسی که اونو پرورش داده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۲۷ تير ۱۳۹۴
تف به نطفه حرامش
آخرین اخبار