قم؛

توکل به خدا رمز پیروزی ام در آزمون سراسری

محمدرسول یزدیان نفر دوم کنکور ریاضی 94 گفت: ‌بدون شرکت در کلاس کنکور رتبه دوم ریاضی را کسب کردم و آن را مدیون لطف بی نهایت خداوند هستم.

  به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ دارنده رتبه دوم کنکور سراسری در رشته ریاضی گفت: کسب رتبه دوم کنکور سراسری در رشته ریاضی افتخاری است که با عنایت خدا و حمایت‌های خانواده به دست آوردم و خدا را بابت این لطف شاکرم.

 محمدرسول یزدیان در خصوص این موفقیت بزرگ افزود: برای آمادگی شرکت در کنکور سراسری مطالعات و برنامه ریزی هایم را از تیرماه سال گذشته به طور جدی آغاز کردم و به طور میانگین روزی 7 ساعت درس می‌خواندم.

وی موفقیت خودرا مدیون لطف بیشمار خداوند دانست وگفت:برای همه جای تعجب است که بدون شرکت در کلاس های کنکور توانسته ام به این رتبه دست پیدا کنم ولی تنها میتوانم بگویم که این را مدیون لطف خدا هستم.

یزدیان با اشاره به اینکه کمک های معلمان دلسوزش در این موفقیت بی تاثیر نبوده است عنوان کرد:کسب این رتبه برای من دور از انتظار نبوده است، از آن جا که معدل دیپلمم 20 بود و در این مدت تنها در آزمون‌های آزمایشی چند مرحله شرکت کرده بودم.

رتبه دوم کنکور سراسری در رشته ریاضی رشته‌های برق و بیوتکنولوژی را هدف خود برای تحصیل در دانشگاه عنوان کرد و اظهارداشت: دانش آموزان و کسانی که قرار است در سال‌های آینده سد کنکور را پشت سر بگذارند توصیه می‌کنم همواره با تکیه به خدا و آرامش خاطر هدف خود را دنبال کنند تا به نتیجه مطلوب خود برسند.

محمدرسول یزدیان دانش آموز قمی متولد سال 1377 است که توانست در کنکور سراسری امسال رتبه دوم کنکور سراسری در رشته ریاضی را کسب کند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: قم ، توکل ، خدا ، رمز ، موفقیت ، کنکور ، سراسری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.