ارومیه؛

تحویل 4 تن از عاملان اسیدپاشی بوکان به مراجع قضایی

فرمانده انتظامی بوکان از تحویل چهار تن از عاملان اسیدپاشی بوکان به مراجع قضایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان سرهنگ بهزاد بندریان، از تحویل چهار تن از عاملان اسیدپاشی بوکان به مراجع قضایی این شهر خبر داد و اظهار داشت: این چهار نفر هفته گذشته در حالی‌که از قرص‌های روانگردان استفاده کرده بودند اقدام به اسیدپاشی بر روی سه نفر از بانوان در این شهر کردند.

وی تصریح کرد: به محض دریافت گزارشی از بیمارستان شهرستان بوکان مبنی بر مراجعه سه نفر از مصدومان این حادثه به بیمارستان، ماموران نیروی انتظامی سریعا خود را به بیمارستان رسانده و تحقیقات اولیه را در این خصوص انجام دادند.

فرمانده انتظامی بوکان با بیان اینکه با اقدامات انجام گرفته در این زمینه متهمان شناسایی، دستگیر و با اعتراف صریح متهمان به اسیدپاشی، هر چهار نفر تحویل مراجع قضایی شدند، افزود: این افراد به دلیل استفاده از روانگردان، از نظر روحی و روانی شرایط نامناسبی داشتند.

با بیان اینکه مصدومین به صورت سرپایی در بیمارستان شهرستان بوکان مداوا و مرخص شدند، خاطرنشان کرد: این پرونده شاکی خصوصی نداشت و مصدومان نیز از شکایت صرف نظر کردند.

بندریان با اشاره به نواحی مصدومیت در این افراد، ادامه داد: با توجه به اینکه اسیدپاشی از پشت سر مصدومان انجام گرفته بود، دو نفر از قربانیان حادثه از ناحیه پشت و یک نفر از ناحیه بازو دچار آسیب شده بودند.

وی با بیان اینکه با عوامل ایجاد ناامنی در جامعه به شدت برخورد می‌شود، از مردم خواست در راستای مبارزه با اشرار و افرادی که نظم و امنیت جامعه را مختل می‌کنند همکاری لازم را داشته باشند.

خاطرنشان می‌شود در آخرین روزهای هفته گذشته سه نفر از بانوان شهرستان بوکان در حال تردد در خیابان کردستان این شهر بودند که توسط چهار نفر مورد اسیدپاشی قرار گرفتند و این موضوع به سرعت توسط نیروی انتظامی پیگیری و اسیدپاش‌ها دستگیر شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.