اردبیل؛

آغاز همایش ملی نظام مهندسی ساختمان در اردبیل

هجدهمین اجلاس هیئت عمومی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان در اردبیل آغاز شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ هجدهمین اجلاس هیئت عمومی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان با حضور مشاور ارشد رئیس‌جمهور ‌لحظاتی پیش در ‌سالن ولایت اردبیل آغاز شد.

مشاور ارشد رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه ساخت‌ و ساز مسکن در تهران در سال گشته 50 درصد کاهش‌یافته افزود: این رکود متأسفانه در حوزه مسکن در کشور وجود دارد و نقش سیستم بانکی و بخش‌های مختلف برای خروج از رکود بسیار مهم است.

اکبر ترکان افزود: میزان ساخت‌وسازهای شهری در کشور بیش از 2 برابر طرح‌های انجام‌شده است و باید برای ساخت‌وساز مسکن در کشور اهتمام ویژه‌ای انجام شود.

وی بیان کرد: یکی از دستاوردهای اساسی در کشورمان توافق هسته‌ای ایران با کشورهای 1+5 است که این امر با تلاش تیم هسته‌ای و درایت‌های مقام معظم رهبری به وجود آمد و مسلم این توافق دستاوردهای بسیار بزرگی را برای کشورمان به دنبال خواهد داشت.

ترکان گفت: متأسفانه کشورمان در سال‌های گذشته در حوزه فناوری، دیپلماسی فرهنگی و بخش‌های هوانوردی، تجهیزات فنی و تکنولوژی مورد تحریم کشورهای بیگانه قرارگرفته بود که علی‌رغم این تحریم‌ها کشورمان به پیشرفت‌های قابل‌توجهی دست‌یافته است.

مشاور ارشد رئیس جمهور گفت: تیم هسته‌ای ایران در مذاکرات 5+1 با رعایت خطوط قرمز و حقوق کشورمان به نحو مناسبی دفاع کردند و ما از این تلاش‌های تیم هسته‌ای کشورمان کمال تشکر و قدردانی راداریم.

انتهای پیامگ/

برچسب ها: اردبیل ، آغاز ، همایش ، نظام ، مهندسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.