بجنورد؛

برگزاری جشنواره گردشگری در منطقه گردشگری ملی بابا امان بجنورد

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان گفت: جشنواره گردشگری فرهنگی در منطقه گردشگری ملی بابا امان بجنورد با هدف جذب گردشگر برگزار می شود.

برگزاری جشنواره گردشگری در منطقه گردشگری ملی بابا امان بجنوردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سویدانلویی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره معرفی جاذبه های گردشگری، صنایع دستی و سوغات خراسان شمالی به سایر استان ها است.

وی اظهار داشت:طرح جانمایی اجرای جشنواره با الهام از معماری یکی از کاروانسراهای مسیر جاده ابریشم در استان خراسان شمالی شکل گرفته و در فضای مقابل ورودی کاروانسرا هر شب بعد از اذان مغرب برنامه « شب فرهنگی خراسان شمالی» با حضور مسئولان شهرستانها و هنرمندان و نخبگان و مشاهیر فرهنگی هریک برگزار می شود و موسیقی و تئاتر، مسابقه و سرگرمی و... نیز از برنامه های دیگر جشنواره می باشد.

سویدانلویی از دیگر برنامه های اجرایی در حاشیه جشنواره به برگزاری تورهای نیم روزه ارزان قیمت گردشگری در سطح شهرستان برای میهمانان و مسافران و گردشگران عنوان کرد و افزود: این تورها در سه نقطه جاذبه های تاریخی شهر بجنورد، مجموعه تاریخی- تفریحی بش قارداش و نیز روستای هدف گردشگری اسفیدان معروف به « ماسوله خراسان» برگزار می شود.

وی افزو:به منظور اطلاع رسانی به هم استانی ها و مسافرین گرامی در محورهای مواصلاتی اصلی استان و سطح شهر بجنورد نصب تابلو و بنر صورت می گیرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.