قم؛

برگزاری آزمون نظام مهندسی در قم

آزمون ورود به حرفه مهندسی، کاردان‌های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه‌ای معماران، یکم و دوم مردادماه در قم برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، اسماعیل اسدی رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم از یرگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در قم خبر داد.

اسدی با بیان اینکه این آزمون به منظور اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی در هفت رشته و در سه بخش طراحی ، نظارت و اجرا برگزار می شود  گفت: به داوطلبان در صورت قبولی مدرک پایه 3 اعطا می‌شود.

وی از برگزاری آزمون در دو نوبت خبر داد و گفت: آزمون رشته‌های عمران (نظارت)، معماری (نظارت)، معماری (اجرا)، عمران (اجرا)، نقشه برداری، شهرسازی، ترافیک و آزمون حرفه‌ای کاردان‌های فنی ساختمان در رشته‌های معماری، شهرسازی، عمران، مکانیک، برق و نقشه‌برداری طی دو نوبت صبح و عصر در روز پنجشنبه یک مرداد ماه برگزار می‌شود و بخش دیگری از آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته معماری و عمران، تاسیسات مکانیک و برق و همچنین آزمون تعیین صلاحیت معماران تجربی صبح جمعه دوم مرداد ماه برگزار خواهد شد.

داوطلبان می‌توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه خود از طریق سایت دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی به آدرس www.inbr.ir  مراجعه کنند .

انتهای پیام/گ

برچسب ها: آزمون ، مهندسی ، قم ، برگزاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.