شیراز؛

پلمپ 10 باب منقل خانه در شيراز

مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس با هماهنگی مقام قضائی تعداد 10 باب منزل كه به محل استعمال و خرید و فروش مواد مخدر تبدیل شده بود، پلمپ كردند.

پلمپ 10 باب منقل خانه در شيرازبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ "محمد جعفر تولایی" گفت: در پی وصولگزارش های مکرراز سوی شهروندان مبنی بر وجود تعدادی محل پاتوق استعمال مواد مخدر و فروش آن در یكی از محله های شیراز، موضوع به صورت ویژه در دستور كار مأموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران مكان های مورد نظر را شناسایی و ضمن هماهنگی های لازم با مقام قضائی در معیت مأموران انتظامی شهرستان شیراز، یگان امداد و عوامل شهرداری به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از این منازل 300 گرم شیشه، 48 گرم هروئین، 210 گرم تریاک ، 155 گرم سوخته تریاک ، 98 گرم شیره و هشت حقه وافور کشف و در این رابطه تعداد 14 نفر از عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس گفت: بر اساس مجوزصادره از سوی مرجع قضائی تعداد 12 باب منقلخانه و محل فروش مواد مخدر در محله ذكر شده پلمپ شد.

سرهنگ "تولایی" با بیان اینكه اقدامات انجام شده نیروی انتظامی استان موجب خوشحالی ورضایت مندیشهروندان و اهالیمحله یاد شده شده است، تأكید كرد: در صورت تکراراعمال خلاف توسط عوامل سود جو در محله مذكور و ایجاد و راه اندازی مکان برای فروش و پاتوق استعمال مواد مخدر، با هماهنگی مقام قضائینسبت بهتخریب این مكان ها اقدام خواهد شد.

وی گفت: شماره تلفن 2184269 به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در حوزه خرید و فروش مواد مخدر است.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: پلمپ ، منقل خانه ، باب ، در ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.