ساری؛

ساری میزبان رقابت های سرکل کبدی

ساری میزبان رقابت های سرکل کبدی باشگاه‌های کشور شد.

ساری میزبان رقابت های سرکل کبدیبه گزارش گروه استان‌ها باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ رئيس هيئت كبدی مازندران با اشاره به برگزاری مسابقات سركل كبدی در مازندران گفت: چهارمین دوره رقابت های سرکل کبدی باشگاه ها و دسته جات آزاد کشور انتخابی تیم ملی مرداد ماه امسال در استادیوم شهید متقی ساری برگزار می شود.

عباد دليری افزود: چهارمین دوره رقابت های سرکل کبدی باشگاه ها و دسته جات آزاد کشور انتخابی تیم ملی طی روزهای 20 لغایت 23 مرداد ماه در استادیوم شهید متقی شهرستان ساری برگزار خواهد شد.

رئيس هيئت كبدی مازندران از رقابت 10 تيم دراين مسابقات خبر داد و گفت: تیم های اردبیل ،خراسان رضوی، ستارگان مشهد، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، تهران، آذربایجان شرقی، سیستان وبلوچستان، زنجان و مازندران به عنوان 10 تيم تاکنون برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کردند.

دليری با اشاره به آمادگی خوب تيم منتخب مازندران در اين مسابقات افزود: بنابر اعلام کمیته فنی فدراسیون کبدی این مسابقات جنبه انتخابی تیم ملی را دارد و نفرات برتر این دوره از رقابت ها به اردوهای تیم ملی سرکل کبدی دعوت می شوند .

وی با بيان اينكه اين مسابقات می تواند برای توسعه كبدی استان موثر باشد یادآور شد: سرکل کبدی در فضایی باز بر روی چمن یا خاک در یک زمین دایره ای شکل به قطر44 متر برگزار می شود که 8 بازیکن و 6 بازیکن هم به عنوان ذخیره در آن فعالیت دارند.

انتهای پیام /ی


برچسب ها: ساری ، میزبان ، باشگاه ، کشور ، رقابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.