پایین‌ترین رتبه مشارکت به استان هرمزگان تعلق گرفت

معاون مالیاتی سازمان امور مالیاتی گفت: استان هرمزگان با 80 درصد مشارکت پایین‌ترین رتبه را در ارائه اظهار نامه مالیاتی به خود اختصاص داده است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ معاون مالیات‌های مستقیم سازمان امور مالیاتی با اشاره به اینکه ساعت 24 امشب مهلت ارائه اظهار نامه مالیاتی به پایان می‌رسد، گفت: تا صبح امروز 4 و نیم میلیون مودی اظهارنامه خود را ارائه داده‌اند.

حسین وکیلی افزود: این اظهارنامه‌ها شامل منابع اشخاص حقوقی ، مشاغل ، املاک و خودرو است.

وی گفت: استان کردستان بالاترین درصد مشارکت در این زمینه را با 97 درصد به خود اختصاص داده است.

وکیلی افزود: استان‌های فارس با 95 درصد و گیلان و آذربایجان غربی با 92 درصد در رتبه‌های بعدی بالاترین مشارکت در ارائه اظهارنامه مالیاتی دارند.

معاون مالیاتی سازمان امور مالیاتی گفت: استان هرمزگان با 80 درصد مشارکت پایین‌ترین رتبه را در ارائه اظهارنامه مالیاتی به خود اختصاص داده است.

وی افزود: استان‌های ایلام با 81 درصد، سیستان و بلوچستان با 85 درصد، خوزستان و بوشهر و خراسان شمالی نیز با 86 درصد در رتبه‌های پایین مشارکت در ارائه اظهارنامه مالیاتی محسوب می‌شوند.

وکیلی گفت: استان تهران در سطح متوسط ارزیابی می‌شود و تا صبح امروز حدود 89 درصد از مودیان استان اظهار نامه‌های خود را ارائه داده‌اند.

وی با بیان اینکه سامانه الکترونیکی ارائه اظهارنامه مالیاتی بدون هیچ مشکلی در خدمت مودیان مالیاتی است ، افزود: در یک با دو مورد مشکلاتی از جانب مودیان مطرح شد که بلافاصله در سامانه، اصلاحات مدنظر صورت گرفت.

معاون مالیاتی سازمان امور مالیاتی گفت: به عنوان مثال یکی از اشکالات مودیان این بود که اگر مودی دو شغل داشته باشد ، نمی‌تواند در سامانه برای هر دو شغل اظهارنامه ارائه دهد که بلافاصله این مشکل در سامانه اصلاح شد و هم اینک مودیانی که بیشتر از یک شغل دارند می توانند در سامانه اظهار نامه خود را ارائه دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار