عبدی : در اتوبوس جشن بقا گرفتیم

کاپیتان تیم فوتبال راه آهن گفت : خبر باقی ماندن راه آهن در لیگ برتر را در اتوبوس شنیده و با شادی زیاد جشن گرفتیم.

بهادر عبدی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد :در مسیر سفر به اصفهان برای برگزاری اردو بودیم که خبر باقی ماندن راه آهن در لیگ برتر به بازیکنان رسید .پس از این اتفاق آنقدر در اتوبوس به جشن و پایکوبی پرداختیم که تمام اتومبیل های در جاده مات و مبهوت مانده بودند.

وی افزود : حق تیم ما سقوط ناعادلانه به لیگ دسته اول نبود .خیلی خوشحالم که هم در داخل زمین فوتبال ،پیکان را شکست داده و هم با تلاش مسئولان باشگاه حکم به سود ما تغییر کرد .بازیکنان راه آهن با توکل بر خدای بزرگ منتظر اعلام رای کمیته استیناف بودند و اکنون از این موضوع بسیار شادمان هستند.

وی ادامه داد : بابد از بازیکنان حرفه ای تیم فوتبال پیکان تشکر کرد که در طول این مدت حتی یک مصاحبه هم مبنی بر باقی ماندن این تیم در لیگ برتر نکردند چرا که آن ها می دانستند نتیجه بازی را با وجود داشتن بازیکنان میلیاردی به بازیکنان چند میلیونی و چند صدهزاری راه آهن واگذار کرده و دیگر جای دفاعی باقی نمانده است .

عبدی گفت : مدیران باشگاه پیکان در این مدت تلاش کردند با جذب چند بازیکن و تغییر در کادر فنی از آب گل آلود ماهی گرفته و شرایط را به سود خود جلوه دهند در حالی که مسئولان راه آهن تنها در صدد احقاق حق باشگاه بودند. کاپیتان تیم فوتبال راه آهن اظهار کرد : البته من کاری به سیاست مسئولان پیکان ندارم .
 
ولی کار حرفه ای را مدیران راه آهن انجام داده که از بازیکنان خواستند در خصوص یارگیری و هم چنین صدور حکم تا پس از قطعی شدن مسئله هیچ گونه صحبتی نکنند.کادر فنی از بازیکنانی که قرارداد داشتند خواستار حضور در تمرینات شدند و قول دادند پس از اعلام رای کمیته استیناف جذب بازیکن را آغاز کنند .

عبدی گفت : با قطعی شدن حضور راه آهن در لیگ برتر روحیه فوق العاده ای برای آماده سازی پیدا میکنیم .اکنون 45 روز از سایر تیم ها عقب هستیم و تلاش خواهیم کرد با اعتمادی که بین بازیکنان و کادر فنی وجود دارد و همچنین جذب چند بازیکن جدید تا 2 هفته دیگر خود را مهیای حضور در لیگ برتر نماییم.

وی در پایان نسبت به نتیجه گیری را آهن در فصل جدید ابراز امیدواری کرده و افزود : درایت فرهاد کاظمی سرمربی راه آهن اجازه نخواهد داد اتفاقات فصل قبل تکرار شود و مطمئن باشید راه آهن امسال در میانه های جدول لیگ برتر قرارخواهد گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار