ساری؛

درخشش كشتی گیران خردسال مازندرانی در قهرمانی كشور

نایب رئیس هیئت كشتی مازندران از درخشش كشتی گیران آزاد و فرنگی كار خردسال مازندرانی در رقابت های قهرمانی كشور خبر داد.

درخشش كشتي گيران خردسال مازندراني در قهرماني كشوربه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سلمان قادری بیان داشت: در این مسابقات تیم كشتی آزاد و فرنگی مازندران به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان كشور شدند.

وی از كسب 14 مدال توسط كشتی گیران آزاد و فرنگی كار خردسال مازندرانی در این مسابقات خبر داد و اذعان داشت: 9 كشتی گیر در رشته آزاد و پنج كشتی گیر در رشته فرنگی از مازندران موفق به كسب مدال شدند.

نایب رئیس هیئت كشتی مازندران درباره افتخارآفرینی كشتی گیران خردسال مازندرانی در رشته آزاد گفت: سینا رشیدی در وزن 30 كیلوگرم، علیرضا تیمورنژاد در 32 كیلوگرم، آرمین حبیب زاده در 35 كیلوگرم، امیر منصور قمی در 38 كیلوگرم، امیررضا روشن علی در وزن 85 كیلوگرم به عنوان كشتی گیران مازندرانی با برتری مقابل حریفان قهرمان شدند.

قادری در ادامه با اشاره به عنوان دومی امیرحسین تمنالو در وزن 42 كیلوگرم و ابوالفضل فضل الله زاده در 73 كیلوگرم از مازندران اظهار داشت: یوسف بوداقی در وزن 42 كیلوگرم، سید رضا هاشمی در 53 كیلوگرم نیز به عنوان دو كشتی گیر مازندرانی موفق به كسب عنوان سومی شدند.

وی همچنین درباره كسب مدال توسط كشتی گیران خردسال مازندرانی در رشته فرنگی خبر داد و افزود: امیرمحمد آخوند زاده در وزن 30 كیلوگرم، عرفان آرایی بندی در 47 كیلوگرم و فردین هدایتی در 73 كیلوگرم با برتری مقابل تمامی حریفان قهرمان شدند.

نایب رئیس هیئت كشتی مازندران اظهار داشت: همچنین سید مصطفی ریحانی دیگر كشتی گیر مازندرانی در وزن 53 كیلوگرم به مقام سومی دست یافت.

قادری در پایان با اشاره به قهرمانی و نایب قهرمانی تیم كشتی آزاد و فرنگی خردسالان مازندران در این مسابقات خبر داد و افزود: تیم كشتی آزاد مازندران با 92 امتیاز قهرمان شد و تیم كشتی فرنگی مازندران نیز با 73 امتیاز نایب قهرمان این دوره از رقابت ها شد.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: درخشش ، کشتی ، کشور ، فرنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.