عباس مرادیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نازنین‌ فراهانی و مجید واشقانی در«نت»

فیلم ویدیوئی «نت» و سینمایی «پایان شب» از جدیدترین کارهای عباس مرادیان است که به زودی کلید خواهد خورد.

عباس مرادیان کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص جدیدترین ساخته‌های خود یعنی «نت» و «پایان شب» گفت: فیلم ویدئویی «نت» به قلم پیمان عباسی و تهیه کنندگی جمال گلی است و در حال حاضر حضور نازنین فراهانی و مجید واشقایی در آن قطعی شده است.

وی افزود: این فیلم داستان موزیسینی را روایت می‌کند که یک گروه موسیقی را اداره می‌کرده اما بنا به دلایلی گروه را رها و به خارج از ایران رفته است اما بعد از مدتی به قصد اینکه دوباره گروه را راه‌اندازی کند به ایران برمی‌گردد.

وی در خصوص محل فیلمبرداری و انتخاب لوکیشنهای فیلم گفت: تمام لوکیشنها و فیلمبرداری در تهران است و به واسطه حضور موزیسین در خارج از کشور هیچ گونه فیلمبرداری در آنجا صورت نمی‌گیرد.

مرادیان با بیان اینکه گروه بازیگران باید با آلت موسیقی آشنایی پیدا کند، اظهار داشت: به خاطر قصه و فضای فیلم هم نازنین فراهانی و مجید واشقانی و هم بقیه بازیگران اصلی که قرار است انتخاب شوند کلاسهای آموزشی موسیقی و نواختن را پشت سر گذاشته و با آنها آشنایی کامل پیدا می‌کنند و در نتیجه به نقش آنها کمک کرده و برای مخاطب باورپذیرتر می‌شوند.

مرادیان با بیان اینکه مطلب که قبلا در برخی خبرگزاریها نام تعداد از بازیگران برای حضور در فیلم «نت» برده شده گفت: در حال حاضر فقط حضور نازنین فراهانی و مجید واشقانی قطعی شده و بعد از قطعی‌ شدن نام دیگر بازیگران را خواهیم گفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فیلم «پایان شب» هنوز پروانه ساخت نگرفته و به زودی تکلیف آن مشخص می‌شود و تا تکلیف این فیلم مشخص نشود کار «نت» را شروع نخواهیم کرد.

گفتنی است؛ عباس مرادیان قبل از این نویسنده و کارگردانی فیلم‌های «مامان بهروز منو زد» و «دلقک‌ها» را برعهده داشته و از بازیگرانی چون حمید لولایی‌،‌ رضا ناجی، فلور نظری، رامین ناصرنصیر، کیانوش گرامی، حامد کمیلی،‌ شهرام قائدی،‌ بهنوش بختیاری‌، امیر نوری و رابعه اسکویی استفاده کرده است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار