رییس خانه والیبال شهرستان بیجار گفت: در قالب مسابقات مینی والیبال درون استانی از میان 10 تیم شرکت کننده، 4 تیم به مسابقات کشوری راه یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج؛ حسین رجب نیا گفت: این مسابقات با شرکت 4 تیم از سنندج، دو تیم از بیجار و یک تیم از شهرهای دیواندره و سریش آباد، دهگلان و بانه به مدت یک روز برگزار شد.

وی به رشد مناسب این رشته ورزشی در استان کردستان اشاره کرد وگفت: از سال گذشته با راه اندازی خانه والیبال و با برگزاری بازی های استعدادیابی، بازیکنان موفق شناسایی شدند و دوره های آموزشی مناسبی نیز برگزار شده است.

او به سطح کمی و کیفی مسابقات پرداخت وافزود: از نظر کمی تعداد شرکت کنندگان نسبت به سال های گذشته رشد زیادی داشته است و از نظر کیفی نیز با توجه به استعداد یابی و وجود مربیان با تجربه و مجرب ارتقا شایسته ای ملاحظه می شود.

رجب نیا با اعلام نتایج این دوره از مسابقات استانی که منتخبین آن به مسابقات کشوری معرفی می شوند گفت: 4 تیم از میان 10 تیم شرکت کننده برگزیده شدند.

او از راه یابی تیم های سریش آباد، دیواندره، توحید و بهاران سنندج به مسابقات کشوری خبر داد وگفت: بیجار با وجود اینکه یکسال از راه اندازی خانه والیبال آن می گذرد، موفق به راه اندازی 2 تیم شده و آینده ای روشن پیش روی خواهند داشت.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.