دایی با صبا چهار تایی شد

علی دایی در نخستین مسابقه خود با هدایت صبا با 4 گل از تیم فوتبال سایپا شکست خورد.

فوری***دایی با صبا چهار تایی شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال سایپا تهران و صبای قم در اولین بازی که علی دایی هدایت صبا را به عهده گرفته بود عصر چهارشنبه 31 تیر ماه در ورزشگاه دستگردی تهران به مصاف هم رفتند.

 حضور علی دایی، رضا حقیقی، هادی شکوری در تیم صبا و از طرف دیگر حضور جواد نکونام، غلامرضا رضایی، میلاد میداودی، رضا نوروزی این بازی را به نبرد ستاره های سابق سرخابی‌های پایتخت تبدیل کرده بود.

باتوجه به این که تیم صبا به تازگی تمرینات خود را شروع کرده سایپایی‌ها از این فرصت استفاده برده و در یک بازی کاملا یک طرفه و هماهنگ با چهار گل شاگردان دایی را بدرقه کردند.

 مهدی ترابی مدافع ملی پوش و جوان سایپا دقیقه 20 نخستین گل این تیم را وارد دروازه حامد لک کرد، وحید محمد زاده دیگر مدافع ملی پوش سایپا دقیقه 40 دومین گل سایپایی‌ها را به ثمر رساندف رضا حقیقی هافبک صبا دقیقه 45 به دلیل اعتراض به داور از زمین مسابقه اخراج شد، با شروع نیمه دوم حامد شیری دقیقه 50سومین گل سایپا را از روی یک ضربه ایستگاهی به ثبت رساند جلال علی محمدی مهاجم ملی پوش صبا دقیقه 65 تک گل این تیم را وارد دروازه حامد فلاح زاده کرد.

علی زینالی دقیقه 83 چهارمین گل سایپا را وارد دروازه صبا کرد و در نهایت این بازی با نتیجه 1-4 به سود شاگردان مجید جلالی به پایان رسید.

خوش و بش علی دایی با کادر فنی و بازیکنان با تجربه تیم سایپا از نکات جالب این بازی بود به خصوص شوخی وی با ابراهیمی صادقی که دایی به صادقی گفت: من 20 سال است از فوتبال خداحافظی کرده ام ولی تو همچنان کاپیتان سایپا هستی که اشاره به کاپیتانی صادقی در زمان بازیگری و سرمربیگری دایی در سایپا داشت.

 فریدون زندی، کریم انصاری فرد، بیت الله رضایی و برخی از مدیران باشگاه صبا از تماشاگران ویژه این دیدار بودند.



انتهای پیام/

 

برچسب ها: تیم فوتبال ، مسابقات ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار