کرمان؛

زنگ خطراعتیاد در مدارس/ توجه به ورزش محلات مساوی با کاهش اعتیاد است

جانشین دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر افزایش آمار اعتیاد در بین دانش آموزان را خطری جدی دانست و گفت: آموزش و پرورش باید برنامه های خود را برای مقابله با آسیب اعتیاد در مدارس به شکل جدی اعلام کند.

زنگ خطراعتیاد در مدارس/ توجه به ورزش محلات مساوی با کاهش اعتیاد است به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ رضا فلاح  نقش دستگاهی چون سازمان تبلیغات اسلامی را نیز برای کاهش اعتیاد در جامعه بسیار موثر دانست و گفت : شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان آماده ارایه آموزشهای لازم به روحانیون جهت انتقال مطالب آموزشی مورد نیاز به جامعه از طریق شرکت عموم در مساجد ، تکایا و برنامه های مذهبی می باشد.

وی توجه به روستاها را نیز یکی دیگر از مواردی عنوان کرد که باید از سوی اداره کل ورزش و جوانان مورد پیگیری قرار گیرد و با توسعه ورزش های محلی و ارایه آموزشهای لازم مبارزه با مواد مخدر و آسیب های اجتماعی در روستا ها دنبال شود.

جانشین دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان به اهمیت جایگاه صدا و سیما  در مقابله با آسیب های اجتماعی اشاره کرد  وافزود : در کنار دستگاههای دولتی استفاده از توان NGO ها (سازمانهای مردم نهاد ) کمک خواهد کرد تا بتوانیم در بین جامعه مباحث آموزشی را با جدیت پیگیری نمائیم.

وی در ادامه از دستگاههایی چون هلال احمر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز خواست تا برنامه های خود را هرچه سریعتر به شورا اعلام نمایند.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.