اسماعیلاجیچ: لیست نهایی ندارم

سرمربی تیم ملی هندبال ایران تاکید کرد تا لحظه آخر چیزی به اسم لیست نهایی در این تیم ندارد.

عرفان اسماعیلاجیچ سرمربی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: دید خوبی روی هندبال ایران دارم. بازیکنان تیم ملی هندبال دارای ظرفیت خوبی هستند. قبل از این‌که قابلیت فنی داشته باشند باید روی مسائل بدنی و آمادگی جسمانی آن‌ها کار کرد. تلاش می‌کنیم این کار را به حد مطلوب انجام دهیم.

وی از برپایی اردوی خارجی تیم ملی هندبال در اسلوونی خبر داد و افزود: این اردو 15 مرداد در اسلوونی برگزار می‌شود و ملی‌پوشان باید با کادر فنی  همراهی داشته و در مقابل تمرینات سخت مقاومت کنند. معتقدم با داشتن بدنی آماده، بازیکنان می‌توانند دستورات کادر فنی را به بهترین شکل اجرا کنند.  

سرمربی تیم ملی هندبال درباره انتخاب تیم ملی گفت: من اطلاعات و شناخت کمی از ایران داشتم و با پیشنهاد مسئولان روی هندبال ایران بیشتر تحقیق کردم و دیدم این تیم دارای پتانسیل بالایی است. بنابراین تصمیم گرفتم تیم را همراهی کنم. به عقیده من فضا برای موفقیت وجود دارد باید گام به گام در کنار هم به این موفقیت بزرگ دست یابیم. من دوست دارم در کنار تیم  و بازیکنانم خود م را امتحان کنم و مانند آن‌ها در عرصه‌های جهانی شرکت کنم.  

اسماعیلاجیچ درباره تفاوت هندبال ایران با سطح اول این ورزش در دنیا توضیح داد: برای رسیدن به کیفیت باید کار کرد. سعی کنیم فاصله‌ها را کمتر کنیم و در صورت داشتن امکانات خوب مطمئن باشیم که قابلیت بزرگ شدن در هندبال جهان را داریم.  

وی در پاسخی مبنی بر نظر قطعی وی درباره چیدمان اصلی تیم ملی اظهار کرد: هیچوقت در تیم ملی را روی کسی نمی‌بندم و هرگز لیست نهایی ندارم. بازیکنان باید فکر کنند پیراهن تیم ملی ارزشمند است و باید برای آن بجنگند. هرآن ممکن است بازیکنی را خط بزنم. شاگردانم برای حضور در ترکیب تیم ملی باید بهترین باشند. تا لحظه آخر لیست نهایی نخواهم داشت. هرکسی بهترین است به تیم ملی اضافه می‌شود.  

اردوی آماده‌سازی تیم ملی هندبال ایران زیر نظر سرمربی صربستانی، عرفان اسماعیلاجیچ در سه مرحله برگزار شد. این اردو برای حضور پرقدرت تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک ریو 2016 در مشهد و تهران برپا شد.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار