واکنش رییس سازمان نظام پزشکی به قتل یک پزشک در اردبیل

رییس کل سازمان نظام پزشکی کشور گفت: خدشه به جایگاه جامعه پزشکی مستلزم انجام مداخلات قانونی سریع و قاطع است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ دکتر علیرضا زالی در نامه‌ای مشترک به دادستان کل کشور، فرمانده نیروی انتظامی کشور و استاندار اردبیل خواستار رسیدگی به حادثه قتل دکتر اصغر پیرزاده،‌پزشک اردبیلی شد.
زالی در این نامه نوشت: با کمال تاسف باخبر شدیم یکی از همکاران خدوم جامعه پزشکی کشور در شهر اردبیل به قتل رسید.
ضرب و جرح فجیع و قتل ناجوانمردانه این پزشک فوق تخصص و عضو هیات علمی دانشگاه که مورد وثوق جامعه پزشکی اردبیل و مردم منطقه بود، جامعه پزشکی و دانشگاهی اردبیل و کشور را در بهت و اندوهی عمیق فرو برده و عواطف مردم شریف اردبیل را جریحه دار کرده است.
با توجه به موج فزاینده التهاب و نگرانی و کدورت خاطر جامعه پزشکی استان و با عنایت به اهمیت و حساسیت این مساله، مسولین ذیربط دستور فرمایند رسیدگی به این موضوع بطور ویژه و در اسرع وقت در دستور کار قرار گیرد. 
جامعه پزشکی استان و کشور منتظر اقدامات عملی جهت برخورد قاطع با عوامل این حادثه دلخراش خواهد بود.
بدیهی است امنیت شغلی جامعه پزشکی از ضروریات مبرم برای ارایه خدمات مطلوب و بهینه در عرصه سلامت است و هرگونه خدشه به چنین جایگاه مهمی به شدت محکوم و مستلزم انجام مداخلات قانونی سریع و قاطع است.
 منبع: خبرانلاین
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۲۵ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
ما با هرگونه..زورگویی قتل تجاوز مخالفیم...و باید به سزاشون برسن..
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۱:۰۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
جناب ناشناس
در طول این یک سال چندین معلم هم درکلاس درس توسط دانش آموزان مورد سوء قصد قرار گرفتند وتعدادی کشته شدند همین طور چندین معلم هم در سیستان و بلوچستان توسط اشرار به شهادت رسیدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۰۲ مرداد ۱۳۹۴
جناب طاهر باید بفهمی قتل پزشکی که به قصد ويزیت بيمار وارد منزل شده با قتلهای روزمره ناشی از مسايل اخلاقی و ناهنجاری اجتماعی تفاوت داره.
افسوس به حال اونی که تنها نظری را که منتشر کرده نظر شماست
Iran (Islamic Republic of)
طاهر
۱۱:۳۸ ۰۲ مرداد ۱۳۹۴
این عمل بی شک قبیح بود اما من متعجب شدم که چرا این موضوع اینقدر بزرگ نمایی شد و در خبر 20:30 هم آمد و معاون وزیر بهداشت نیز اظهار نظر کرد.پس وزیر کشور هم باید نسبت به تمامی قتلهای کشور نظر بدهد؟