طاهری:

سوء تفاهمی بین برانکو و باقری وجود ندارد

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: باقری تا پایان فصل پیش رو با تیم قرارداد دارد و تمام سوء تفاهم‌هایی را که بین وی و سرمربی تیم مطرح می‌شود، شایعه‌ای بیش نیست.

فوری****سوء تفاهم برانکو و باقری شایعه‌ای بیش نیستبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، طاهری در خصوص وضعیت کریم باقری اظهار کرد: کریم باقری با توجه به قراردادی که فصل گذشته با باشگاه پرسپولیس داشت قرار است تا انتهای فصل پیش رو نیز در تیم بماند اما وی به دلیل داشتن برخی مشکلات و ارائه آن به باشگاه خواستار بررسی بیشتر برای ماندن در تیم شد و ما امیدواریم که باقری پس از رفع مشکلات خود در تیم بماند و وی هیچ گونه مشکلی با برانکو ندارد و تمام صحبت‌هایی که در خصوص باقری و برانکو گفته می‌شود شایعه‌ای بیش نیست.
 
وی افزود: با توجه به برنامه‌هایی که سرمربی به بخش مدیریت و باشگاه ارائه داده بود ما هم اقدامات خود را با وجود زمان کم انجام دادیم و بر همین اساس بازیکنان مد نظر را جمع کرده‌ایم و اردوی خوبی نیز برای این تیم برگزار شد و بازیکنان نتوانستند تمرینات خود را به خوبی انجام دهند.

پنجشنبه هفته گذشته هم تیم به تهران آمد و روز گذشته نیز جلسه‌ای را با برانکو و سرپرستی و کادر فنی برگزار کردیم و مشکلات نقطه ضعیف و قوت بررسی شد و امیدواریم در آینده نقاط ضعف‌ کم‌تر شود و نقاط قوت تیم بیشتر گردد.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا سرمربی تیم برای فصل پیش رو چهار بازیکن در چهار پست را خواستار شده بود یا خیر، افزود: اجاره بدهید این بحث‌ها طی یکی دو روز آینده توسط من و اصلی سخنگوی باشگاه صحبت شود، اما طبق نظر سرمربی‌ نسبت به پست‌هایی که وی در نظر داشت افراد معرفی شدند و از همین رو بازیکنان لازم برای تیم جذب شدند و البته یک سری از بازیکنان نیز ادامه همکاری‌شان با تیم همانند محمد نوری میسر نشد و به همین دلیل از تیم جدا شدند و ما با رفتن این بازیکنان به ناچار از افراد دیگری مثل کامیابی‌ نیا و مسلمان استفاده کردیم.

در حال حاضر همچنان در بخش‌های دفاعی و حمله در نظر داریم نیروهایی‌ را جذب کنیم و مذاکرات ادامه دارد و امیدوارم اقدامات لازم را بتوانیم به خوبی انجام بدهیم.

وی در خصوص وضعیت ضرغام اسماعیل بیان کرد: این بازیکن نیم فصل، فصل گذشته مد نظر ما بود که به پرسپولیس بیاید اما چون وی بازیکن باشگاه پلیس عراق به حساب می آمد و برای این تیم بازی کرده بود بر همین اساس فکر کردیم که امکان بروز مشکلاتی قانونی برای ما وجود دارد از طرفی ضرغام اسماعیل در لیست اولیه سرمربی تیم برای فصل آتی نبود اما صحبت‌هایی که صورت گرفت در نهایت این بازیکن هم جزو لیست اولیه قرار گرفت. 
 
البته بازیکن داخلی دیگر به جای ضرغام اسماعیل اولویت داشت که نظر سرمربی تیم هم بود ولی بازیکن داخلی مدنظر با باشگاه قبلی خود به تفاهم رسید و ادامه همکاری داد به همین دلیل با مدیر برنامه‌های ضرغام اسماعیل وارد مذاکره شدیم.

وی عنوان کرد: این بازیکن، بازیکن آزاد نیست و 4 سال با تیم خود قرارداد دارد و باید قرضی به پرسپولیس بیاید و از همین رو ما اقدامات لازم را برای جذب یک سال انجام دادیم که باشگاه پلیس این مساله را قبول نکرد و قرار شد این بازیکن بر تیم دیگری فروخته شود به طور معمول انجام این امر از حیطه ما خارج شد و روی نفرات دیگر تمرکز کردیم. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار