جدیدترین گوشی لومیا با ویژگی های منحصر به فرد

شرکت مایکروسافت در حال طراحی دو گوشی جدید لومیا است که از ویژگی های منحصر به فرد آن ها داشتن حسگر عینبیه و شارژر وایرلس Qi است.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نسل بعدی گوشی های لومیا که پس از لومیا 930 می آیند،با نام های Talkman و Cityman در پاییز امسال در نمایشگاه IFA آلمان رونمایی خواهند شد که شاید از ویژگی های منحصر به فرد و جدید این گوشی ها شگفت زده شوید.



گوشی Talkman دارای صفحه نمایش 5.2 اینچ با اندازه 2560 در 1440 پیکسل،یک پردازشگر شش هسته ای  808 Snapdragon و دوربین پشت 20 مگاپیکسلی است.دوربین جلو (سلفی) این گوشی ها 5 مگاپیکسل و دارای 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است.باطری 3000 اهمی این گوشی ها قابل تعویض است.

گوشی های Cityman هم ویژگی های مشابهی با Talkman داشته و تنها تفاوت آن ها در این است که گوشی های Cityman اندکی بزرگتر (صفحه نمایش 5.7 اینچ) بوده و دارای پردازشگر هشت هسته ای Snapdragon 810 و یک با طری قابل تعویض 3300 اهمی است.


جدیدتری لومیا در راه است!


از ویژگی های مهم این دو محصول لومیا 930 می توان به قابلیت شارژ بی سیم Qi و حسگر عینبیه آن اشاره کرد.حسگر عینبیه این گوشی های هوشمند به کاربر این امکان را می دهد که از طریق چشم خود در کمتر از یک ثانیه قفل گوشی را باز کند.

این گوشی ها با داشتن ظاهر بسیار ظریف از جنس پلی کربنات مات ساخته شده اند که در دو رنگ سفید و مشکی عرضه خواهند شد.


جدیدتری لومیا در راه است!


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۰۸ ۰۴ مرداد ۱۳۹۴
باطری 3000 اهمی؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!
مگه داریم ؟ مگه میشه؟
3000 میلی آمپر ساعت مگه نیست؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۰۴ مرداد ۱۳۹۴
راس میگه 3000اهم باطری این همه مقاومت اوووووو.....
آخرین اخبار