ساری؛

ثبت نام بیش از 8 هزار نفر از دانش آموزان ابتدایی چالوس در سایت سناد

بر اساس آخرین آمار دریافتی تاکنون بیش از 8 هزار نفر از دانش آموزان ابتدایی چالوسی در سایت سناد ثبت نام شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ مدیر آموزش وپرورش چالوس گفت: از تاریخ ۱۶ خردادماه که ثبت نام قطعی نوآموزان بدو ورود به دبستان آغازشده گردیده است، تاکنون بیش از 8 هزار نفر از دانش آموزان ابتدایی چالوسی در سایت سناد ثبت نام شدند.

عبدالهی لاشکی افزود : تاکنون گزارشی مبنی بر تخلف عمده توسط مدیران مدارس در ارتباط با ثبت نام دانش آموزان به ستاد نظارت بر ثبت نام نرسیده و موارد جزیی نیز با تذکر رفع شده است.

مدیر آموزش وپرورش چالوس گفت: قانون فصل الخطاب همه است و ستاد نظارت بر ثبت نام مدارس هیچ توجیهی را خارج از دستورالعمل ثبت نام که همه جزییات را به دقت مورد توجه قرارداده است نخواهد پذیرفت.

عبدالهی با بیان اینکه انتظار می‌رود اولیای محترم همکاری لازم را مدیران مدارس داشته باشند تصریح کرد: بیشترین مشکل و مراجعه ای که تاکنون اولیا به ستاد نظارت بر ثبت نام استان داشته‌اند موضوع کمبود ظرفیت در برخی مدارس بوده است که با توجه به تکمیل ظرفیت ثبت نام و همچنین ثبت نام در مدارس خاص در این خصوص راهنمایی و مساعدت لازم صورت پذیرفته است.

به گفته وی : ثبت‌نام در مدارس دولتی رایگان است، به جز مدارس خاص همانند استعدادهای درخشان، غیردولتی و... ، که اولیا وجه پرداخت می‌کنند. اما دریافت وجه در مدارس دولتی خلاف قانون است.

وی تصریح کرد : در زمان ثبت نام دانش آموزان دریافت هرگونه وجه به غیر از بیمه ممنوع است و مدیران مدارس نیز این مسئله را تاکنون رعایت کرده و گزارشی در این زمینه نداشته ایم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.