سیاه جامگان در آستانه تخلف مجاز!

مدیر فنی فوتبال سیاه جامگان از خارج نشدن نام ایمان موسوی از لیست این تیم خبر داد.

سیاه جامگان در آستانه تخلف مجاز!سعید رمضانی در گفتگو با خبرنگاران حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص جذب هشت بازیکن لیگ برتری تیم فوتبال سیاه جامگان اظهار کرد: باشگاه سیاه جامگان با اطلاع از قانون نقل و انتقالات اقدام به یارگیری  کرده و در این راستا هر چند باید هفت بازیکن  لیگ برتری را جذب می‌کردیم ولی قرار است در رایزنی به سازمان لیگ مجوز استفاده از بازیکن هشتم را نیز کسب کنیم.
 
وی افزود: در چند روز اخیر شایعه خروج ایمان موسوی از فهرست نفرات تیم سیاه جامگان در رسانه‌ها شنیده شده که من این موضوع را به شدت تکذیب می کنم به هیچ عنوان با این بازیکن فسخ قرارداد نکرده و مشغول فراهم کردن شرایطی هستیم تا موسوی بتواند از ابتدای فصل برای سیاه جامگان بازی کند. 

اگر امکان حضور وی از آغاز لیگ وجود داشت  از موسوی استفاده کرده و در غیر این صورت در هر فرصتی که در طول فصل پیش آید، وی را در ترکیب قرار خواهیم داد.
 
مدیر تیم فوتبال سیاه جامگان شهر در خصوص روند آماده سازی این تیم گفت: بازیکنان ما پس از پشت سر گذاشتن 2 اردو در تهران و یک اردو در سرعین اردبیل آخرین تمرینات آماده سازی را جهت آغاز لیگ پانزدهم و دیدار مقابل استقلال تهران در مشهد انجام می دهند.
 
رمضانی در رابطه با مصاف مقابل استقلال تهران عنوان کرد: سیاه جامگان تمام تلاش خود را خواهد کرد تا در مسابقات لیگ برتر و به خصوص دیدار مقابل استقلال با روحیه و انگیزه بازی کرده و فصل موفقی را پشت سر گذارد، در این میان با توجه به این که دیدار مقابل تیم مدعی استقلال تهران اولین دیدار خانگی ما در تاریخ باشگاه است، به طور حتم بازی جذاب و در عین حال سختی را پیش رو داریم.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار