زنجان؛

سرمایه گذاری هزار و 900 میلیاردی در استان زنجان

در چهار ماهه نخست امسال در استان زنجان بالغ بر یکهزار و 900 میلیارد ریال سرمایه گذاری صنعتی صورت گرفته است.

سرمایه گذاری یکهزار و 900 میلیاردی در استان زنجانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ ناصر فغفوری رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان با بیان این مطلب گفت:در این مدت 34 واحد صنعتی در استان راه اندازی شده است که زمینه اشتغالزایی 819 نفر را فراهم نموده است.

وی با اشاره به راه اندازی 25 واحد صنعتی در شهرستان زنجان افزود: ‌ از کل سرمایه گذاری صورت گرفته در استان یکهزار و 181 میلیارد ریال در شهرستان زنجان و مابقی در سایر شهرستان ها انجام گرفته است.

فغفوری به صدور 143 مورد جواز تاسیس تا پایان تیر ماه در سال جاری در استان اشاره کرد و یادآور شد : سرمایه گذای پیش بینی شده برای این واحدها بالغ بر 3 هزار و 456 میلیارد ریال می باشد که در صورت راه اندازی این واحدها زمینه اشتغال برای 2 هزار و 215 نفر نیز در بخش صنعت فراهم می گردد.

وی 75 مورد از جواز تاسیس صادره را مربوط به شهرستان زنجان ، 31 مورد در شهرستان ابهر ، 13 مورد را در خدابنده و مابقی را در سایر شهرستان ها عنوان کرد.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان در ادامه به وضعیت موجود بخش صنعت در استان اشاره کرد و اظهار کرد: هم اکنون هزار و 210 واحد صنعتی در استان زنجان در حال فعالیت می باشد و 37 هزار و 173 نفر در این واحدها مشغول به کار هستند.

وی افزود: تاکنون بالغ بر 31 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در استان زنجان صورت گرفته است.

این مقام مسئول با اشاره به صدور 2 هزار و 599 جواز تاسیس در استان یادآور شد: با راه اندازی این واحدهای صنعتی پیش بینی می گردد زمینه اشتغال برای 75 هزار و 503 نفر فراهم گردد.

فغفوری خاطر نشان کرد: برای راه اندازی این طرح ها پیش بینی می گردد بالغ بر 158 هزار و 586 میلیارد ریال سرمایه گذاری در استان صورت گیرد.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.