وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تا پایان امسال 25 هزار روستای کشور از خدمات اینترنتی بهرمند خواهند شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمود واعظی در مراسم بهره برداری از طرح‌های ارتباطات وفناوری استان همدان با اشاره به اینکه  20 طرح ارتباطات و فناوری در استان به بهره برداری خواهد رسید، افزود: هم اکنون 8 هزارروستا در کشوراز امکانات اینترنت برخوردار هستند.
وی ادامه داد:استان همدان در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار دارد ودر شان مردم همدان نیست که زیر ساخت های ضعیف داشته باشند.

وی به طراحی ایستگاه ماهواره ای اسدآباد در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: ارتباط بین الملل ایران در دنیا فقط از مرکز ماهواره ای اسد آباد برقرار می شد.

واعظی خاطر نشان کرد:در دولت گذشته توجه به ارتباط با زیر ساخت های کشورنشده بود ودر دولت تدبیر وامید با یک برنامه جدی و جهشی این موضوع پیگیری می شود.

وزیرارتباطات و فناوری و اطلاعات افزود:در استان همدان  توسعه همه بخشها طراحی شده است و در حال حاضر 90 روستای استان همدان دارای ارتباط تلفنی هستند. 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: هر زمان بخش دولتی وارد کار شد بخش خصوصی نیز سه تا چهار برابر سرمایه وارد کرد که ورود بخش خصوصی باید افزایش یابد.

وی به وجود هشت شهر دارای نسل سه و سه شهر دارای نسل چهار اپراتور در همدان اشاره کرد و بیان داشت: کار‌های خوبی در حوزه انتقال و ارتباطات صورت گرفته و فعالیت‌ها در این خصوص بین دو تا سه برابر تمام فعالیت‌ها بوده است.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.