در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

علی کریمی: خوشحالم در جمع برترین های لیگ هستم

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: خوشحالم که در مراسم انتخاب برترین های سال فوتبال و در جمع برترین های لیگ هستم.

علی کریمی پیشکسوت فوتبال کشورمان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: امروز در مراسم انتخاب برترین های سال فوتبال حضور یافته و خوشحالم در جمع برترین های لیگ هستم.

وی اظهار داشت: مردم همیشه به من لطف داشتد و همیشه مرا حمایت کرده اند.

کریمی در مورد وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس نیز خاطرنشان کرد: پرسپولیس در یار گیری خوب عمل کرده است و من به این تیم امیدوار هستم.

 
وی در خصوص کاهش قیمت بلیت مسابقات لیگ برتر اظهار کرد :چه چیزی ارزان شده که بلیت ارزان شود .
 
کریمی همچنین در مورد این مراسم خاطرنشان کرد: مراسم خوبی است که سازمان لیگ برگزار می کند ولی امیدوارم سال به سال شاهد رقع نواقص این گونه جشن ها باشیم . تمام بازیکنانی که انتخاب شدند از بهترین های تیم های خود بوده و سایر عزیزان هم به این گونه اند. متاسفانه در کشور ما از تجربیات پیشکسوتان و اساتید فوتبال  استفاده نمی شود .به امید خدا در آینده این موضوع حل شود .با شرایطی که در فوتبال ایران وجود دارد ترجیح می دهم به کارهای شخصی خود برسم .
 
وی در بخش دیگری از صحبت هایش گفت:  پرسپولیس در حد توان خود بازیکنان خوب تیم های دیگر را استخدام کرده و به مانند سایر تیم ها از مدعیان قهرمانی لیگ برتر خواهد بود .امیدوارم با نتیجه گیری در این قصل هواداران با این تیم آشتی کنند.
 
کریمی در مورد لیگ چهادرهم نیز گفت: لیگ چهاردهم کیفیت بسیار خوبی داشت و همین که قهرمان آن در آخرین دقایق معرفی شد گویای این مدعاست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار