حشمتیان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران تشریح کرد؛

جزئیات سومین جلسه جبهه متحد مستقلین

دبیر کل جبهه متحد مستقلین با تشریح جزئیات سومین جلسه جبهه متحد مستقلین گفت: چهارمین جلسه این جبهه دوشنبه هفته آینده با حضور 65 حزب و تشکل سیاسی برگزار خواهد شد.

حضور 65 حزب و تشکل سیاسی در جلسه بعدی/ تشریح جلسه جبهه متحد مستقلین"قدرتعلی حشمتیان" در گفت‌گو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران در تشریح جزئیات برگزاری جلسه جبهه متحد مستقلین اظهار داشت: سومین جلسه جبهه متحد مستقلین عصر روز گذشته(شنبه) در دفتر رئیس جبهه متحد مستقلین تشکیل شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه 32 حزب حضور داشتند، ادامه داد:  در این جلسه در مورد انتخابات خانه احزاب بحث‌هایی صورت گرفت و همچنین در مورد کمیته‌هایی که قرار است در آینده در جبهه متحد مستقلین برگزار شود، مباحثی مطرح شد.

حشمتیان از برگزاری جلسه دیگر جبهه متحد مستقلین در هفته آینده خبر داد و گفت: دوشنبه هفته آینده چهارمین جلسه این جبهه با حضور 65 حزب و تشکل سیاسی برگزار خواهد شد که برخی از تشکل‌های دانشجویی هم در آن حضور خواهند داشت.

وی به برگزاری جلسه خانه احزاب در 15 مردادماه اشاره کرد و گفت: در این جلسه فقط دبیران کل حضور دارند و هر سه فراکسیون لیست خودشان را ارائه خواهند کرد.

حشمتیان تصریح کرد: پیشنهاد ما این است که فراکسیون‌ها لیست‌های خود را 14 نفره ببندند و مجمع عمومی، 7 نفر را به عنوان عضو اصلی، 3 نفر را به عنوان عضو علی البدل و 4 نفر مازاد بر ظرفیت را انتخاب کند.

انتهای پیام/


برچسب ها: حشمتیان ، جلسه ، متحد ، مستقلین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار