قدردانی فعالان صنعت كشور از سریال «گاهی به پشت سر نگاه كن»

بیش از 700 شركت سازنده و تولید كننده تجهیزات صنعت نفت ایران در نامه‌ای به رئیس رسانه ملی، از تولید و پخش سریال «گاهی به پشت سر نگاه كن» در شبكه دو سیما قدردانی كردند.

به گزارشحوزه رادیو تلویزیون  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی،‌ رضا پدیدار رئیس هیئت مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران به نمایندگی از بیش از 700 شركت سازنده و تولیدكننده تجهیزات این صنعت در نامه‌ای به دكتر سرافراز از رئیس رسانه ملی و عوامل تولید مجموعه «گاهی به پشت سر نگاه كن» برای اهتمام ویژه به موضوع« صنایع داخلی و تولید ملی» تشكر كرد.

وی در این نامه آورده است: « تولید و پخش این مجموعه برای حمایت از صنایع داخلی و تولید ملی به صورت هوشمندانه و مدیریت شده،‌ صورت پذیرفته كه نشانگر عزم آن سازمان در حفظ و حراست از سرمایه های مادی و انسانی بزرگی است كه در جامعه فعلی كشور و در ابعاد سیاست‌های توسعه‌ای و حفظ اقتصاد مقاومتی شكل گرفته و تداوم یافته است».

در بخش دیگری از این نامه آمده است: «توسعه تفكر حمایت از صنایع داخلی از شیوه ساخت و ارسال پیام های تصویری منسجم و اثر گذار می تواند پشتوانه بزرگی برای حفظ سرمایه‌های مادی و انسانی كشور شود. لذا خواهشمند است به نحو مقتضی مراتب تشكر و قدردانی انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران را به مدیریت محترم شبكه دو و نیز دست اندركاران این سریال ارزشی امر به ابلاغ فرمایید.»


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار