آلونسو در اندیشه سری‌ دیگر مسابقات اتومبیلرانی

با از دست رفتن هیجان در رقابت‌های فرمول‌یک راننده تیم مک‌لارن عنوان کرد در سال‌های آینده به رشته دیگر اتومبیلرانی فکر می‌کنم.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان آلونسو که از سال ۲۰۰۱ در رقابت‌های فرمول‌یک است امسال یکی از بدترین فصل‌های خود را در این رشته پشت سر می‌گذارد. او باری دیگر به مک‌لارن برگشته است  اما با در اختیار نداشتن یک اتومبیل خوب در نه رقابت برگزار شده تا اینجای فصل تنها یک امتیاز بدست آورده است.

او که از سال ۲۰۱۳ نتوانسته در گرندپری‌ها برنده شود، امسال قرار بود در مسابقات لمان حضور داشته باشد، اما این اتفاق رخ نداد.

آلونسو گفت: تمامی سری‌های رقابتی در موتوراسپرت را دوست دارم و این حقیقت وجود دارد که فرمول‌یک حداقل دیگر برای من هیجان سال‌های گذشته را ندارد. رانندگی با اتومبیل‌هایی که تنها ۲ - ۳ ثانیه سریعتر از اتومبیل‌های جی پی 2 هستند واقعاً هیجان‌انگیز نیست.

آلونسو نبود تست در فرمول‌یک را یکی از مهمترین عوامل از دست رفتن هیجان در آن می‌داند. چرا که اگر تیمی عقب‌تر از سایرین باشد در نتیجه نبود تست نمی‌تواند پیشرفت کند.

او افزود: در گذشته این ورزش خیلی هیجان‌انگیزتر بود و البته الان با وجود سنسورهای زیاد و دیتاهای بیشتر به این شکل در نیامده است. در گذشته تست‌ها این آزادی را به تیم‌ها می‌دادند که بتوانند سریعتر پیشرفت کنند.


برچسب ها: فرمول یک ، فراری ، مرسدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار