کرمانشاه؛

بزودی کلنگ احداث پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی اسلام آبادغرب به زمین زده می شود

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی اسلام آبادغرب گفت: بزودی کلنگ پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی زده می شود که در مرحله احداث بیش از 10 هزار نفر اشتغالزایی دارد .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه : پروین رضایی با بیان اینکه مهمترین هدف مناطق ویژه اقتصادی تولید صادرات محور است گفت: تولید در مناطق ویژه اقتصادی 18 درصد از سایر نقاط کشور ارزان‌تر است و این امرموجب افزایش تولید وکاهش قیمت و جذب سرمایه گذار می شود.

وی افزود: منطقه ویژه اقتصادی در سال 90 تشکیل شد و در 92 به بخش خصوصی واگذار شد .مساحت زمین منطقه را نیز 142 هکتار است که تا 800 هکتار قابلیت گسترش دارد.

رضایی با اشاره به استقرار پتروشیمی و ایران تایر به عنوان مهمترین واحدها ادامه داد:حدود 20 واحد دیگر از جمله واحدهای تولیدی، صنایع تبدیلی کشاورزی، آرایشی و بهداشتی، مواد شیمیایی و ... در منطقه مستقر خواهند شد.

وی استقرار بانک، صرافی، واحدهای خدماتی و بازرگانی ، دفاتر مهندسی از جمله امکانات دیگر منطقه عنوان و بیان کرد: تنها چهار منطقه در ایران قابلیت تبدیل شدن به بندر خشک رادارد که منطقه ویژه اقتصادی اسلام آبادغرب یکی از آنها است.




انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.