تاج:

انتخاب برترین‌ها سلیقه‌ای بود/ هیچ فردی نباید به برنامه‌ها اعتراض کند

رئیس سازمان لیگ گفت: قرعه کشی در برنامه‌ریزی لیگ دسته اول نیز با برنامه ریزی و هماهنگی انجام شده و پس از آن کسی حق اعتراض ندارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تاج در حاشیه مراسم قرعه کشی لیگ  یک اظهار کرد: امیدوارم در فصل پیش رو تیم‌های لیگ یک بتوانند عملکرد خوبی نسبت به فصل های گذشته داشته باشند ما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا مسابقات بهترین نحو برگزار شود، نکته قابل توجه این است که مفهوم لیگ دو گروهی نیست و از همین 20 تیم را در یک گروه قرار دادیم و هیچ فردی نباید برنامه‌های ارائه شده اعتراضی داشته باشد و اگر کسی نمی‌تواند این شرایط را بپذیرد بسته است که در همین مراسم اعتراض خود را اعلام نماید.
 
وی بیان کرد: کمیته مسابقات سازمان لیگ برای تنظیم برنامه‌های مسابقات 20 جلسه را به طور مداوم برگزار کرد و در نهایت بین بد و بدتر، بد را انتخاب کرد.
 
تاج افزود: همان طور که می‌دانید جشن انتخاب برترین‌ها برگزار شد، اما یکی  از داوران اعلام می‌کند که چرا به این مراسم دعوت نشده است و در جواب این صحبت‌ها باید بگویم که اگر ما قصد داشتیم از تمامی افراد برای حضور در این مراسم دعوت به عمل بیاوریم باید این مراسم را در استادیوم آزادی برگزار می‌کردیم.

البته قبول دارم که جای خیلی از افراد در این مراسم خالی بود، اما برگزاری این گونه مراسم‌ مغایرتی با اهداف ما ندارد و یک سری از افراد به خاطر مطرح شدن دست به انتقاد کردن می‌زنند.

در هر صورت برگزاری این گونه مراسم خالی از مشکل نیست و انتخاب‌هایی هم که صورت گرفت همه سلیقه‌ای بود از طرف دیگر فردی، بیرانوند را بهترین دروازه‌بان می‌دانست و شخص دیگر سید مهدی رحمتی را جزو برترین‌ها انتخاب کرده بودند.
 
با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته قرار شد مسابقات لیگ یک هم تلویزیون پخش شود و برای این که برنامه منظمی را در پیش بگویم قرار است مسابقات لیگ یک همانند لیگ برتر به مواقع اجرا شود.
 
با صحبت‌هایی که با مسئولان صورت گرفت قرار شد دستمزد داوران زودی پرداخت شود تا مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار