کلنگ احداث مدرسه 6 کلاسه ولایت 12 سقز که با همت بانک صادرات ایران و با حضور مدیرعامل این بانک در زمینی به مساحت 620 متر مربع به زمین زده شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج؛ اسماعیل لله گانی مدیر عامل بانک صادرات ایران در آیین کلنگ زنی احداث این مدرسه گفت: همکاران خدوم این بانک با تخصیص بخشی از حقوق خود و یا کمک های نقدی در امر مقدس مدرسه سازی گام های مؤثری در راستای پیشرفت و آبادانی کشور برداشته اند. 

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش سقز هم در این مراسم با تقدیر از این اقدام بانک صادرات گفت: کار ساخت این مدرسه به زودی آغازمی شود.
محمد برومند با بیان اینکه برای ساخت این مدرسه، کارکنان بانک صادرات سقز مشارکت بسیار خوبی داشته اند افزود: به خاطر مشارکت مناسب کارکنان بانک صادرات سقز، بانک صادرات ایران، سقز را برای ساخت این مدرسه انتخاب کرده است.

وی با بیان اینکه هزینه مورد نیاز ساخت این مدرسه تامین و پیمانکار نیز برای انجام عملیات عمرانی انتخاب شده است، بیان کرد: تا کنون مجمع خیرین مدرسه ساز بانک صادرات 11 مدرسه در مناطق کمتر توسعه یافته کشور ساخته است.

در مراسم کلنگ زنی این طرح آموزشی ، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کردستان، مدیرکل نوسازی مدارس کردستان، مدیرعامل بانک صادرات استان کردستان و جمعی از کارکنان بانک صادرات شهرستان سقز حضور داشتند.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.